Symfonia na oko i ząb

Japończycy zawsze potrafią zadziwić swoją pomysłowością. To, że uwielbiają elektronikę, wiadomo od dawna, należą do czołowych (jakościowo) producentów sprzętu elektronicznego. I chwała im za to! Ale że lubią też przeróżne zabaweczki i gadżety, to też prawda.
Nie mogłam się oprzeć, by nie pokazać Wam tych filmików. Utwór wykonany przy pomocy … mimiki twarzy! Sterowanie oczami, ustami, nosem..!
Muzyka? Hmm.. Czy to już sztuka, czy wciąż zabawa?
Myślę, że takie utwory też znajdują amatorów, choć ja akurat nie gustuję w czymś takim.
Tu występy solo:
 
Można nawet stworzyć zespół:) :
Enhanced by Zemanta
2 myśli nt. „Symfonia na oko i ząb

  1. Golden
    mnie chyba jednak bliższy jest koncert na grzebieniu lub melodia „grana” na listku:)
    może Japończycy są dla mnie zbyt…odkrywczy?;)))
    Pozdrawiam! Surfinia

    Lubię to

  2. Surfi – ale popatrz na to z innej strony – cały świat jest muzyką! Skoro koncert grany na grzebieniu, czy listku jest dla Ciebie muzyką, to i tego typu mruganie powiekami, czy kręcenie nosem też ma jakiś wydźwięk. Mnie swego czasu, gdy pracowałam w prawdziwej fabryce, grały maszyny – słyszałam ich rytm, różne piski i stukoty, czy szemrania wałków, można było zamknąć oczy i wyobrazić sobie symfonię na 3 wałki i korbę;)

    Lubię to

Co o tym myślisz?

