Cała prawda o ludziach

on

hmmm…. prawda to, czy może kolejna iluzja..?;)

4 Comments Add yours

  1. slavkosnip pisze:

    Fajne te iluzje:)

    Polubienie

  2. goldenbrown pisze:

    Też mi się podobają:)
    Niektóre bardzo prawdziwe:)

    Polubienie

  3. ###_*.dpp pisze:

    Mi się najbardziej podoba ostatni slajd. I to wcale nie jest iluzja 😉

    Polubienie

  4. goldenbrown pisze:

    :)) Prawda zabawniejsza bywa od iluzji:)
    Mnie bardzo zaskoczył ten niezrozumiały wyraz – i dopiero, gdy go głośno powiedziałam, dotarło do mnie, o co chodzi:))

    Polubienie

Co o tym myślisz?

