Mój trailer

Czasem „bawię się” w robienie filmów, mam konto na YT i tam publikuję swoje produkcje. Ostatnio zrobiłam coś w rodzaju trailera do strony internetowej mojego Przyjaciela zza oceanu, pasjonata rzeczy niezwykłych i nieopisanych, łowcy przygód w świecie wyobraźni, poszukiwacza prawdy i nowych horyzontów…
I oto efekt mojej pracy. Muzyka jest ze ścieżki dźwiękowej Ostatniego Mohikanina. Obejrzyjcie, zapraszam:) Mam nadzieję, że całość wygląda sympatycznie:)
A jeśli spodoba się Wam mój trailer, to zapraszam do poczytania Nowej Atlantydy.

Co o tym myślisz?

