Tęcza na bezchmurnym niebie

14 Comments Add yours

  1. Kolory rzeczywiście tęczowe. Poranna kawa od razu inaczej smakuje i działa, gdy patrzy się na taka feerię barw:-)

    Polubienie

  2. wg108 pisze:

    Ależ wstążkowo 😉
    Nawet w tv była relacja

    Polubienie

  3. goldenbrown pisze:

    Kolory pobudzają, mają dobroczynne działanie:)
    A do czarnej kawy są jak pianka w capuccino;)

    Polubienie

  4. goldenbrown pisze:

    Tak mnie wzięło na foty, jak zobaczyłam te wstążeczki. Wyglądały niesamowicie, gdy się patrzyło na nie od spodu:) Przypominały mi rafę koralową w oceanie..:)

    Polubienie

  5. bagienny pisze:

    Ja to chyba w telepudełku widziałem ;]

    Polubienie

  6. goldenbrown pisze:

    Mnie się poszczęściło i widziałam na żywo:)
    To niesamowity fenomen – parę plastikowych, kolorowych pasków i można z tego zrobić wydarzenie;)

    Polubienie

  7. Angie pisze:

    A to ciekawe! Fajny pomysł z tą wstążkową tęczą! 😉

    Polubienie

  8. goldenbrown pisze:

    Endzi:) Ostatnio motyw tęczy dość często się pojawia, i to w różnych, że tak to określę, konfiguracjach;)
    W Warszawie jest też piękny łuk- tęcza, wykonany z kwitnących kwiatów. Jesli dobrze pamiętam, to jest na placu Zbawiciela? Ale mogę się mylić.. Baggi wspomoże;)

    Polubienie

  9. Goldi, jak Ci się wstążki podobały, to bardzo dobrze, ale Ty miałaś szukać muszelki…:))

    Polubienie

  10. goldenbrown pisze:

    Krzysiu, tyle tu muszelek, że trudno mi się na którąś zdecydować;)

    Polubienie

  11. krogulec14 pisze:

    Pewnie nie błysnę przy pytaniu: czy to jest… Gdańsk? 😉

    Polubienie

  12. goldenbrown pisze:

    Bingo!!
    A wiesz, że i ja byłam 19-go w Gdańsku?:) To by była niespodzianka, jakbyśmy się tam natknęli na siebie:))

    Polubienie

  13. krogulec14 pisze:

    Nie darmo powiadają, że góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem…
    Następnym razem będzie lepiej 🙂

    Polubienie

  14. goldenbrown pisze:

    Marku, szkoda, że nie rysowałeś kredą znaków:
    „Byłem tu”
    ;))
    Do następnego razu:))

    Polubienie

Co o tym myślisz?

