Sopot festiwalowy

Sopot – perła polskiego morza, uzdrowisko, miejsce wypoczynku wielu turystów. Ale czy da się tu wypoczywać? Czy niegdysiejsza perła nie świeci już tylko sztucznym blaskiem komercyjnej rozrywki, w dodatku dość drogiej?
Trwa właśnie festiwal piosenki … który to już? Wg moich obliczeń to 40-ty festiwal piosenki w Operze Leśnej, bo od 1961 roku było kilka lat chudych, kiedy to albo w ogóle nie było konkursów, albo były jedynie występy piosenkarzy bez części konkursowej.
Jak dziś wygląda Sopot? Tłumy ludzi na Monciaku, przy molo, kramy, sklepiki, restauracje, baloniki.. Istny jarmark… I tak jest od maja do prawie października. 
A potem nastaje błogi spokój i wtedy trzeba tu znów przyjechać, by dostrzec fantastyczną urodę tego miasta. 

Mimo wszystko – I love Sopot!:)


16 myśli nt. „Sopot festiwalowy

  1. Kiedyś zdarzyła mi się inna historia – byłam w Gdyni i wysłałam mms z pozdrowieniami mojej kolezance. Ale ona miała jakiś kłopot z odebraniem obrazka, więc musiała się zadowolić jedynie wieścią, że to pozdrowienia z urlopu. Jakież było nasze zdziwienie, gdy okazało się po powrocie, że ona była w tym czasie w… Sopocie!!
    😉

    Lubię to

  2. Goldi:) Sto lat nie byłam w Sopocie! No, może nie sto, a kilka. Byłam wtedy przejazdem. Ale kiedyś za wczesnej młodości swej gdy miałam roczek, w Sopocie właśnie po raz pierwszy urwałam się na samodzielną wycieczkę.Bardzo szybko zaczęłam chodzić i mówić, wiec nie dziwota, że mogłam uciec. Zwyczajnie zwiałam Rodzicom, gdy zostawili nie zamknięte na zamek drzwi i myśleli, że słodko śpię ;)))))

    Lubię to

  3. Takie oświetlenie drzew dodało uroku temu miejscu. Przyciąga ludzi, jak te ćmy;)
    Stare neony czasem fiksowały i „mrugały” denerwująco, ale nie wiem, czy jaskrawe LEDy nie są znacznie bardziej irytujące.

    Lubię to

  4. Endzi, Twoja historia pasuje, jak ulał do Ciebie:)) Zawsze miałaś swoje zdanie i wybierałaś swoje ścieżki, to pozostało Ci do dzis.
    Dobrze, że nie wsiadłaś do pociągu byle-jakiego.;))

    Lubię to

  5. Goldi, zainspirowałaś mnie oraz się sama zainspirowałam tymi Twoimi „swoimi ścieżkami” i wrzuciłam wesołe opowiastki z dzieciństwa, zerknij ;)))

    Lubię to

Co o tym myślisz?

