Podrzutek

Nie wybrałam się do wrocławskiego ZOO, dlatego ZOO wybrało mi się naprzeciw..;)
Takiego „podrzutka” napotkałam na schodach Radia Wrocław.
Nie sprawdzałam, czy nosorożec był w skrzyni, czy może poszedł udzielić wywiadu do radia;)
Chyba się nie zgubił?;)

12 myśli nt. „Podrzutek

  1. Tak za bardzo nie nasłuchiwałam, trochę mi adrenalinka skoczyła na widok TAKIEJ przesyłki. W każdym razie żadne podejrzane dźwięki do mnie nie dotarły.
    Ale przyznasz, że to dość zagadkowe znalezisko..?

    Lubię to

  2. To teraz stacje radiowe przejęły usługi transportowe? Cóż, skoro dawniej kościoły żywność i ubrania rozdawały a dekoracje bożonarodzeniowe wiszą cały rok – to już nic nie powinno dziwić

    Lubię to

  3. Tak, Wugusiu, media mogą wszystko.. Opanowały rynek, są którąś-tam władzą. Jak masz sprawę nie-do-załatwienia, to najlepiej iść z tym do tv, a okaże się, że rozwiązanie szybko się znajdzie.
    Przypomina mi się p.Ross w żółtym bereciku i jego słynne powiedzenie…

    Lubię to

  4. Kiedyś problemem nierozwiązywalnym był skup butelek, teraz czasy się zmieniły. Teraz problemem jest wykorzystane opakowanie (paleta, skrzynia, karton). Najwyraźniej z tym problem boryka się również ZOO 😀

    Lubię to

Co o tym myślisz?

