Wróciłam:)

Trochę to trwało, ale wróciłam z wojaży i przygotowuję się do fotorelacji. Postaram się pokazać na fotkach najciekawsze, czy najbardziej niezwykłe momenty z mojej wyprawy do stolicy pięknej Italii.

Chwilka cierpliwości..:)
8 myśli nt. „Wróciłam:)

  1. Podróżowanie jest piękne, ale dobrze jest wrócić do domu:)
    Masz rację, nogi uchodziłam, aż dawały znać, że mają dość, dlatego zrezygnowałam z wejścia na kopułę bazyliki św. Piotra. Niby tylko 320 schodów, tyle „zaliczyłam” we Wrocławiu, ale czasu by mi brakło na Zamek św. Anioła.

    Polubienie

  2. Śmieci nie wyrzucałam, coś Ty;)) Ale chciałam zaczerpnąć świeżego powietrza, bo w tej blaszanej puszce nie było czym oddychać..
    Do końca podróży już się nie rozplątałam z pasków..;))

    Polubienie

  3. Dzięki za cierpliwość:) Po podróży najwięcej czasu zajmuje proza życia, jakies pranie, sprzątanie, rachunki..
    Ale już jestem na dobrej drodze, by podzielić się z Wami wrażeniami:)

    Polubienie

Co o tym myślisz?

