Przerwa na kawę:)

Dziś mała inspiracja 😉
Pogoda jaka jest, każdy widzi…
Różne są sposoby na podniesienie ciśnienia…
Ja wybieram kawę..:)

i jeszcze raz kawa:)))


12 Comments Add yours

  1. Widzę, widzę… ale moja kawa czarniejsza i gorzkiejsza🙂

    Polubienie

  2. goldenbrown pisze:

    Haha, niesprawdzalne;))
    Ale to TYLKO kawa, zero cukru i zero śmietanki, czy innych białych szalenstw, ona taka spieniona, bo prosto z ekspresu:)

    Polubienie

  3. A to zatem insza inszość:-)

    Polubienie

  4. okonakulture pisze:

    Dziś dzień taki jak wczoraj… A ja jestem pozbawiona dobrej i mocnej kawy… I jak tu normalnie funkcjonować? 😉

    Polubienie

  5. goldenbrown pisze:

    „Niedasie”… Zerkadełko, jak to możliwe, że zostałaś pozbawiona kawy?? To karygodne! Aż mi przykro się zrobiło..

    Polubienie

  6. goldenbrown pisze:

    Kiedyś piłam tylko z mlekiem. Potem tylko czarną.
    A teraz – w zależności od potrzeby, czy nastroju..
    😉

    Polubienie

  7. okonakulture pisze:

    Byłam w miejscu, gdzie jedyną dostępną kawą jest ta z automatu (fuj!!!) I później dziwią się, że człowiek chodzi jak zombie 😉 Ale w domu już czekała na mnie zaparzona kawa… Sam zapach pobudził moje komórki do życia

    Na marginesie: Zerkadełko – bardzo podoba mi się to określenie

    Polubienie

  8. goldenbrown pisze:

    Zerkadełko:)
    Kawa z automatu, to jak kultura instant.
    Niby jest, ale takie to nieprawdziwe, bez smaku..

    Polubienie

  9. bagienny pisze:

    hehehe napis rządzi ;]

    Polubienie

  10. goldenbrown pisze:

    Jak zawsze:)
    Miałam taki kubek (ale juz się rozmienił na drobne), który mial napis: Wyjątkowy kubek. I co w nim było wyjątkowego? Ano… wyjątka;))) Były na nim i wyły;))

    Polubienie

  11. wg108 pisze:

    Przerwa na kawę; to co lubię najbardziej

    Polubienie

  12. goldenbrown pisze:

    Ja też:)) ostatnio robię pyszne cappuccino, spieniam mleko i wlewam piankę na gorzką kawę.. Mniam:))

    Polubienie

Co o tym myślisz?

