Kręgi życia

Listopadowe drzewa świecą łysiną
Pogubiły liście i wyglądają, jak rekruci w wojsku
Kolorowy kobierzec z liści przygarnął ziemię
A drzewa bronią się przed nim zielonymi kręgami życia

11 Comments Add yours

  1. bagienny pisze:

    Fajny efekt, jak go osiągnęłaś? ;]

    Polubienie

  2. krogulec14 pisze:

    No właśnie, co to jest? Odpowiedz, bo do parku polecę 😉

    Polubienie

  3. goldenbrown pisze:

    Tylko trochę wydobyłam kolory i dodałam kontrastu:)

    Polubienie

  4. goldenbrown pisze:

    Pierwszy raz widzę w parku takie kręgi – nie mam pojęcia, dlaczego wokół drzew nie ma liści – pewnie wygrabili..;)

    Polubienie

  5. wg108 pisze:

    Czego nie robi się dla dobrej fotki 😉

    Polubienie

  6. Ja, jak to drzewo, gubię liście,
    bo już jesiennym jestem panem,
    i mam nadzieję, że wokół mnie,
    z kręgiem zieleni pozostanę.

    Polubienie

  7. Golden miała ze sobą turystyczne grabie i jak kręgi w zbożu imitujące obecność kosmitów tak ona zabawiła się w parku.
    Świetny efekt.

    Polubienie

  8. goldenbrown pisze:

    Nic dodać, nic ująć, jakbyś mnie widział;))

    Polubienie

  9. goldenbrown pisze:

    Jestem pewna, Krzysiu, że tak się właśnie stanie:))
    Jesień nie ma dostępu do ludzi, którzy mają w sercu maj:))

    Polubienie

  10. Angie pisze:

    Nie wiem ile w tym Twej sztuki Goldi, ale co by to nie było- wyszło super :)))

    Polubienie

  11. goldenbrown pisze:

    I o to chodzi, Endzi, by oczy nacieszyć:))
    To zupełnie, jak z makijażem – niewielki potrafi zmienić kobietę, bo wydobywa to, co w niej piękne:)

    Polubienie

Co o tym myślisz?

