Dziadek żaba !!

Ciekawiło mnie, czego ludzie szukają na moim blogu, jak tu trafiają. Mam na myśli przypadkowe odwiedziny, a nie zamierzone;)
Zajrzałam do statystyk..
Ech, te google, czy bingi…. te słowa kluczowe…:)
Według mnie hitem jest:
dziadek żaba !!!:)))
Nie wiem, do jakiej kategorii zaliczyć to zapytanie – familijnej, czy może jednak przyrodniczej?:)
Ale są i inne ciekawe zapytania, zresztą, poczytajcie sami. 
– drzewo bez lisci a pod nim liscie
– kwitnie roślina w akwarium
– ptaki w sopocie
– skok żaba
– jak zrobić zabawki dla kota
– Jak Zrobić zabawki dla papugi 
– uroczy widok
– obraz niby ruchomy
– obrazki miłość w sieci
– miłość uskrzydla
– obiecuje że jeszcze zatęsknisz
– hetera
– najpiękniejsze nagrobki
– krasnal w śniegu
– przygotowanie nalewki z mamajuana
– na podwyższenie ciśnienia
– ile autobus ma kół


6 myśli nt. „Dziadek żaba !!

  1. Przywiozłam taką mamajuanę do zrobienia, to dość typowy napitek na Dominikanie i środek na wszystko. „Szara maść”:))
    Potrzebne jest do tego czerwone wino i dobry rum, najlepiej na literę „B”;) Zaręczam, Wugusiu, ze by Ci mamajuana smakowała:))

    Lubię to

Co o tym myślisz?

