17 Lutego, Międzynarodowy Dzień Kota

A skoro tak, to dziś będzie kotów, a kotów…:)))
Wszystkim kotom, kiciom i kitkom życzę, by zawsze miały dom, pełną miskę i codzienną porcję miziania:) Kocim Przyjaciołom życzę, by mieli równie beztroskie życie, bujną fantazję i kocie mruczenia dozgonnie:)
A mojemu Przyjacielowi, Kociolubowi, który obchodzi dziś Urodziny – wszystkiego najlepszego!!:))

 Furia

Łapa i Furia
Pershing

Namira

 

 Dibi i Pershing

a to kocie przytulanki – Łapa i Furia 🙂 zdjęcie dodane 19.02.2013

20 myśli nt. „17 Lutego, Międzynarodowy Dzień Kota

  1. Co te koty czasem wyprawiają, to w głowie się nie mieści..:))
    Lubię i koty i psy, chociaż chyba bardziej jestem kocia, niż psia;)
    Dzisiejsza noc była jednak pod znakiem psa – 3 razy wychodziłam z Puszkiem na dwór, bo popiskiwał, że ma pilną potrzebę. Ostatni raz przed 4 nad ranem.. Jestem dziś zakręcona po tym niewyspaniu;)

    Lubię to

  2. Koty w marcu, słowiki w maju, a ludzie.. ponoć przez cały rok;)
    Czytałam właśnie o groźnej kradzieży paliwa na stacji Bliska w K. Przyczyną był podobno ów permanentny stan zaświergolenia.. I kto by przypuszczał, że to nie z chęci zysku…?;)

    Lubię to

Co o tym myślisz?

