Siła spokoju

on
Po obejrzeniu tego filmiku już wiem, że to jest prawdziwa próba cierpliwości;) 

I jeszcze jedna wersja tego filmiku:)

18 Comments Add yours

  1. Gdyby to na mnie trafiło, to pióra by poleciały.

    Polubienie

  2. Angie pisze:

    Nie, no niemożliwe! :)))))
    Doskonałe Goldi! 🙂

    Polubienie

  3. goldenbrown pisze:

    Krewki Pan C;))

    Polubienie

  4. goldenbrown pisze:

    Endzi, też myślę, że to niemożliwe;))))
    Pewnie film kręcili ;P

    Polubienie

  5. BreslY pisze:

    Niesamowite… 🙂

    Polubienie

  6. goldenbrown pisze:

    Dzięki:))) Kapitalnie wyglądają razem, mina kota – bezcenna!:))

    Polubienie

  7. goldenbrown pisze:

    Kot zachowuje stoicki (żeby tylko;) ) spokój…;)

    Polubienie

  8. wg108 pisze:

    Oba Twoje filmiki niesamowite. Ten nawet „lepszy”. Przypomniało mi się zaobserwowane na urlopie zdarzenia. Po psie leżącym na podwórku najpierw przeszła mama kaczka, a za nią kaczątka. Pies bynajmniej nie ułatwiał im wdrapywania, przewrócił się brzuchem do góry i miał darmowy masaż.

    Polubienie

  9. goldenbrown pisze:

    Kaczki są uparte i ekspansywne;)
    Podglądanie przyrody ma w sobie coś ekscytującego, bo nigdy nie wiadomo, jakie będzie zakończenie sceny..
    🙂

    Polubienie

  10. Reakcja raczej zadziwiająca. Nie wiem jakim cudem kot i ptak mogą żyć w aż takiej przyjaźni ale jak widać wszystko jest możliwe 🙂 Spokój jakim wykazał się kot jest naprawdę godny podziwu.

    Polubienie

  11. goldenbrown pisze:

    Kot jest zjawiskowy:) Ale i ptasiek niezwykły;)
    I raczej moich kotów w podobnej roli nie widzę.. Może tylko Pershing byłby podobny, ale – nie dałabym za niego ręki;)

    Polubienie

  12. Angie pisze:

    Goldi, ja szybko tak dziś w sprawach organizacyjnych.
    Mój blog ( ten główny) chwilowo zamknięty; jest za to kawiarenka, otwarta 24h/ dobę 😉
    http://jaimojakawiarenka.wordpress.com/

    Nic takiego w tej kawiarence, ot wieczorne gadanie o bzdetach, ale jak tylko chcesz, wpadaj ! :)))
    Buziaki:***

    Polubienie

  13. goldenbrown pisze:

    Endzi, dzięki za namiary:) Zapisałam juz i bedę zaglądać. Skoro kawiarenka to i dobra kawa będzie.>:))

    Polubienie

  14. urden pisze:

    Kicia wygląda jak na prochach :D. Skoro już jesteśmy przy ogłoszeniach parafialnych, to i ja swoje dorzucę. Zamknąłem blogi na wordpress i wróciłem na urden.pl. Zapraszam 🙂

    Polubienie

  15. goldenbrown pisze:

    Ciekawy kącik ogłoszeniowy się nam zrobił;) Ale nie mam za złe, wprost przeciwnie – cieszę się, że mam „pod ręką” aktualne adresy blogów:)

    Polubienie

  16. Cane pisze:

    Ptak go nie denerwuje, ptak oddaje mu cześć. 😉

    Polubienie

  17. goldenbrown pisze:

    A kto go tam wie..?;) Dziwnie się zachowuje, może i kłania się nisko kotu?:)

    Polubienie

Co o tym myślisz?

