Liebster Blog Award

on

Ależ spotkała mnie cudna niespodzianka! 🙂 Otrzymałam nagrodę i to nie byle jaką!
„za wszechstronność i pozytywny stosunek do zwierząt” Liebster Blog Award 🙂
Nagrodę wręczyła mi Maszynagocha, czyli Małgosia. Bardzo dziękuję!! :))

liebster-blog-award

Zgodnie z zasadami, które wyglądają tak:
Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
powinnam wyróżnić teraz 11 blogów.
Moja lista blogów, które chciałabym nominować do nagrody jest znaaacznie dłuższa, niż ta (prawie futbolowa) jedenastka 😉 Wyznaczenie tylko 11 blogów byłoby dla mnie trudnym wyborem.
Jeśli chodzi o nominacje, to wiem, że nie wszyscy mają czas lub siły lub też stoją im na drodze inne względy, by kontynuować zabawę, dlatego nie wymienię ulubionych blogów.

Małgosia zadała jedno ważne pytanie: Jaką cechę najbardziej cenicie u innych: zdolności przystosowawcze, wiedzę czy wrażliwość?
Wszystkie cechy są ważne, ale dla mnie na pierwszym miejscu jest wrażliwość. Można nauczyć się wielu rzeczy, można zdobyć wiedzę, ale jeśli się nie ma wrażliwości, to trudno jest się jej nauczyć. Sądzę, że każdy z nas ma ten szczególny rodzaj wrażliwości, który objawia się w sposobie przekazywania mysli, pokazywania obrazów, czy dźwięków. I za to wzajemnie się cenimy, lubimy i szanujemy. Tylko tam, gdzie panuje życzliwa, ciepła atmosfera, gdzie czuje się sympatię ze strony Gospodarza, tylko tam bywamy chętnie.
Lubię Was, moje Ludki Blogowe ;))

10 Comments Add yours

  1. Gratulacje, a wyróżnienie w pelni zasłużone.

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Dziękuję 🙂

      Polubienie

  2. urden pisze:

    Przyłączam się do gratulacji

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Dziękuję 🙂

      Polubienie

  3. bagienny pisze:

    Nie masz hejterskiego zacięcia ;] Stąd jak wnoszę ten pean na cześć wrażliwości ;]

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Zdecydowanie nie mam 🙂 Nie drzemie we mnie drapieżca ;))
      Teraz chyba wstąpił leniwiec, bo zaniedbałam wpisy..

      Polubienie

  4. W Twoich wpisach Jadziu, emanuje życzliwość, i to jest piękne. Pozdrawiam.

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Miło mi to słyszeć, Krzysiu 🙂 Cieszę się ogromnie, że tak pozytywna opinia wyszła właśnie od Ciebie 🙂
      Cenię moich Współblogowiczów, uważam, ze każdy z nas jest Kimś wyjątkowym i kazdy wnosi wiele pozytywnych wartości. A poza tym zycie tak szybko mija, że szkoda je marnować na hejterstwo.
      Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

  5. wg108 pisze:

    No proszę jaka piękna nagroda, a przede wszystkim uzasadnienie! Trzeba to uczcić stosownym toastem za zdrowie pozytywnych wrażliwców i ich zwierząt!

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Dziękuję 🙂 Każda okazja jest dobra, by wznieść toast ;))

      Polubienie

Co o tym myślisz?

