Rock w Dolinie

Na razie nie zdradzę ani jaki Rock, ani w jakiej Dolinie 😉
Powiem tylko, że „ta” sprawa chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu. Wahałam się, czy warto.. czy powinnam.. a wreszcie – jak to zrealizować..
Ale wczoraj (tak, właśnie 13-go) doszłam do konkluzji, że nie będę odkładać różnych rzeczy na bliżej nieokreślony czas, bo może on nigdy nie nadejść. Nie chcę też przegapiać tego, na czym mi zależy, bo okazja może się nigdy nie powtórzyć.
Małe szaleństwo 😉 Kwestia wydatków? Hmm.. Tak, to ważne, ale czy najważniejsze? Co jest istotniejsze: pieniądze, czy to, co można dzięki nim zdziałać? Życie zbyt szybko mija, przyspiesza niemożliwie i na co czekać, na zaproszenie do tanga? 😉 Gdybym miała żyć 200 lat, to co innego.. Ale kto wie, co będzie jutro, za miesiąc, za rok..?
Lubię koncerty. Lubię atmosferę, gdy w powietrzu iskrzy od muzycznych nut. Gdy jest to niezwykłe połączenie między publicznością, a muzykami. Pewnie to efekt nagłego wyrzutu serotoniny 😉 Ale ja wtedy czuję, jak ładują się wewnętrzne akumulatory, a u ramion wyrastają piórka. I dlatego wczoraj zdecydowałam, że JADĘ NA KONCERT ROCKOWY DO DOLINY CHARLOTTY!! :))
1 sierpnia rozpoczyna się w Dolinie Charlotty VII Festiwal Legend Rocka, w tym roku gościć tam będą Alice Cooper, John Mayall i Carlos Santana. Początkowo pomyślałam, jak większość – Santana. Ale po zastanowieniu się stwierdziłam, że chcę zobaczyć niezwykłego rockmana, showmana, postac-legendę, zapewne ze względu na jego image kojarzonego przez wielu ludzi z kręgami piekielnymi, czort jeden wie, z czym jeszcze, czyli ALICE COOPERA! :)) Widziałam jego koncerty w tv, są elektryzujące, pełne iluzji i czasem prestidigitatorskich sztuczek.
Lato to przecież czas sprzyjający realizacji różnych pomysłów, czy zachcianek. Więc jeśli nie macie co robić w weekend 1-3.08.2013, to pojedźcie do Doliny Charlotty. Może się tam spotkamy :))
Parę lat temu wstawiłam te filmy na YT, posłuchajcie Alice’a, może nie jest taki demoniczny, jak się to z pozoru wydaje.. 😉

🙂

36 myśli nt. „Rock w Dolinie

  1. Goldi, trzeba iść za głosem serca. Jak bardzo się czegoś pragnie to nie ma co oglądać się na boki i do tyłu, szukać wymówek. Przecież powiedzenie, że żyje się tylko raz ma swój oczywisty sens. Najważniejsze by szukać źródeł pozytywnej energii!
    Liczę na elektryzującą relację!

    Lubię to

  2. Ostatnio Dolina Charlotty głośna była z powodu kaprysów Magdy Gesler, choć zapewne właścicielowi nie na takiej zależy sławie. Dziwiło mnie takie zachowanie tej pani, wszak goszczące tam legendy rocka zachowywały znacznie spokojniej, godnie. No cóż, widać, że i do sławy trzeba mieć predyspozycje, albo dorosnąć…
    Goldi: pogody ducha jak i tej atmosferycznej życzę 🙂 I wielu miłych wrażeń i wspomnień 🙂

    Lubię to

    • Magda, jak się cieszę, że tu jesteś :)) Ładnie powiedziałaś – odkładać na marzenia 😉 Ale w naszej rzeczywistości trzeba elastycznie podchodzić do pewnych spraw, bo jakby się spełniało marzenia tylko za to, co się odłozyło, to wiesz.. do emerytury by to trwało.. Dlatego czasem idzie się za ciosem i kombinuje,, 😉
      Całuję Cię mocno i ściskam Matiego :))

      Lubię to

  3. Kochana to co prawda nie moje klimaty , nie lubię koncertów….no chyba, że jest to koncert Michała Bajora w Teatrze Rozrywki w Chorzowie ale jestem jak najbardziej za Twoim pomysłem. Ogólnie przyklaskuje wszystkim pomysłom które uszczęśliwiają i sprawiają radość:)). A kasa…..ją się zawsze jakoś zorganizuje, w najgorszym wypadku przez tydzień można się jeść żur…hihihi. Pozdrawiam

    Lubię to

    • Edyta, przecież żur jest taki smaczny :)) Strawa duchowa jest ważna, chyba ważniejsza, niż to, co na talerzu. W każdym razie gdybym miała wybierać: koncert, na którym mi zależy, czy dobre obiady przez tydzien, wybrałabym koncert :))
      Życie to również te wszystkie emocje, które nas napędzają i ładują pozytywnie 🙂
      Buziak 🙂

      Lubię to

  4. Podsłuchiwałam trochę tego „cudacznie” wyglądającego kolesia w szkole średniej idąc po torach poznawania wszelkich gatunków muzycznych. Koncert zapowiada się dynamicznie.
    Jeśli występy na żywo, to zdecydowanie coś porywającego! 🙂
    Miłych doznań muzycznych życzę.:)

    Lubię to

Co o tym myślisz?

