Alice Cooper w Dolinie Charlotty!!

Legenda rocka, jeden z najlepszych muzyków na świecie, niezrównany showman, nietuzinkowy artysta, Alice Cooper, rozpoczął VII Festiwal Legend Rocka w Dolinie Charlotty!! Na jego koncert 1-go sierpnia przybyło kilka tysięcy fanów z Polski i spoza Polski (słyszałam rozmowy w kilku językach).
I ja tam byłam (z moją latoroślą i jej chłopakiem), a co widziałam i słyszałam, tu Wam przedstawiłam 🙂

Do poczytania i do posłuchania (świetna rozmowa, warto!!) ten artykuł:
http://www.polskieradio.pl/7/160/Artykul/902812,Alice-Cooper-czlowiek-o-wielu-twarzach
(Wpis rozwojowy)
cdn.

11 myśli nt. „Alice Cooper w Dolinie Charlotty!!

    • Świetna impreza! Mimo, że to kompletne zad…e, to juz myślę o następnym roku, żeby tam pojechać. No, chyba, że coś się w międzyczasie zmieni.
      Zdjęcia też będą, mam jeszcze trochę filmików, pewnie będziesz miał przesyt Coopera, ale trudno.. 😉

      Lubię to

  1. Suuuper! Wlasnie czytalam gdzies o tej imprezce. I stary dobry Carlos mial byc lub bedzie? Kto by pomyslal, ze jednak w Polsce da sei tak poprostu w jakiejs wsi zorganizowac super imprezke.

    Lubię to

    • Wszystko się zgadza! W tym roku gwiazdą festiwalu był niewątpliwie Carlos Santana, który koncertował w sobotę, 3-go. Bilety wyprzedano na pniu, całe 10 tys. sztuk 😉 Ale Alice Cooper i John Mayall to również legendy świata muzycznego!
      Dolina Charlotty jest w Strzelinku pod Słupskiem, wiocha totalna, ale jak tam urokliwie.. 🙂
      Od przystanku autobusu do Doliny są jakieś 3 kilometry (tak mi się wydaje). Idziesz polami, lasami, asfaltową wstęgą szos.. 😉
      Komuś się chce i od paru ładnych lat dzieje się w Dolinie dużo fajnego, nie tylko festiwale., zerknij: http://www.dolinacharlotty.pl/

      Lubię to

      • taak. Uwielbiam Alice niesomowita charyzma i super muza. Masz u mnie ogromnego plusa za chodzenie na takie koncerty z corka! Jest tu jakas odznaka super mama? hahaha Swietne

        Lubię to

  2. Ech… Mieć znanego artystę prawie na wyciągnięcie ręki. To musiała być ekstaza :-)))
    Świetna jakość filmiku. Rozumiem, że to Canon w akcji czy może jakiś inny sprzęt?
    Czekam na więcej zdjęć 🙂

    Lubię to

Co o tym myślisz?

