Ale Meksyk! ;)

Nie od dziś wiadomo, że nie ma nic piękniejszego niż koń w galopie, kobieta w tańcu i okręt pod pełnymi żaglami. Nie mogę Wam pokazać tych trzech zjawiskowych piękności, ale dzięki przyjaciółce mam zdjęcia meksykańskiego żaglowca szkoleniowego przecudnej urody! Dziś fotokorespondencja specjalna z Gdyni od Margaritasn.
Na zdjęciach  Cuauhtémoc – żaglowiec z Meksyku (ten od słynnej zadymy marynarzy i kibiców na plaży w Gdyni). Razem z Margaritą zapraszam na pokład 🙂

Za przyzwoleniem Margarity galeria została wzbogacona o zdjęcia korespondentki i wilka morskiego prosto z Meksyku 😉

51 myśli nt. „Ale Meksyk! ;)

    • Dziękuję 🙂 oczywiście nie omieszkałam zrobić sobie zdjęcia z przystojnym latynoskim wilkiem morskim (ale moja przyjaciółka już to zostawiła tylko dla siebie hihihihi). Ale spacer po żaglowcu robił wrażenie…

      Lubię to

      • Nic z tych rzeczy.. ;)) Pozwoliłaś, więc zamieściłam Twoje zdjęcie z wilkiem morskim :))
        Po tak świetnym debiucie stałaś się specjalną korespondentką znad morza i jak tylko będzie coś ciekawego, to mi podeślesz, ok? 😉
        Dziękuję raz jeszcze za świetne przeżycia :))

        Lubię to

        • Oczywiście że podeślę 🙂 a może coś z archiwum… np. z ostatniego zlotu żaglowców… ale to już jakiś czas temu było….

          Lubię to

    • Życzę Ci tego :)) Mnie wystarczy żaglowiec w miniaturce, tyle, że nie da się nim nigdzie popłynąć..
      Kiedyś dostałam żaglowiec w butelce i tak sobie stoi pośród różnych pamiątek z podróży.

      Lubię to

  1. Jak tylko ujrzałem kawałek pierwszego zdjęcia, od razu wiedziałem, gdzie jestem. Gdynia, – MOJE jedyne, wspaniałe miasto! Świetne ujęcia – dziękuję i pozdrawiam z Kapsztadu!

    Lubię to

    • Witaj w moim skromnym blogdomku 🙂 Cieszę się, że zdjęciami Gdyni sprawiłam Ci radość :)) To również i moje ulubione miasto, które odwiedzam co roku.
      Zobacz jeden z filmików, jakie zrobiłam po pobycie w Gdyni

      Pozdrawiam z Łodzi 🙂

      Lubię to

      • Dziękuję za filmik. Łza się w oku kręci… Przeżyłem w Gdyni 24 lata – tam chciałbym wrócić. Znam każdy zakątek, uliczkę, drzewko. Odwiedzam moje rodzinne miasto regularnie. Nie sposób wówczas utrzymać mnie w domu, bo natychmiast wędruję swoimi szlakami…

        Lubię to

        • Gdynia się zmieniła od czasu, gdy Cię porwał wiatr przygody.. Ale wciąż jest Panią Twego serca i wciąż do Niej wracasz..

          Maria Pawlikowska napisała „Zmierzch na morzu”:

          Wybrzeże coraz to bledsze
          w liliowej półżałobie
          i żaglowiec oparty na wietrze,
          jak ja na myśli o tobie.

          Lubię to

  2. Powtórzę za innymi” fantastyczne zdjęcia”:) z przyjemnością ” pospacerowałam” po żaglowcu.Żaglowiec budzi we mnie tęsknotę za podróżami, aczkolwiek marynarz byłby ze mnie marny, bo wody się boję i nie chodzi mi wcale o mycie 🙂 Wolę jednak twardy grunt pod nogami.Niemniej jednak popatrzeć milo 🙂

    Lubię to

    • Bardzo się cieszę i Margarita też, że te zdjęcia sprawiły Ci dużą radość 🙂 Jest w żaglowcach magia, ukryte tęsknoty za wolnością, za przestrzenią, marzenie, by zobaczyć, co jest za horyzontem..

      Lubię to

    • Margarita zrobiła też zdjecia żaglowca nocą, gdy jest pięknie oświetlony. Ale, niestety, trochę są niewyraźne, wydrgane, dlatego nie pokazałam ich tu.
      Myslę, że to może Cię odrobinę zmobilizować do wyjazdu w przyszłym roku nad morze.. 🙂

      Lubię to

    • Przypłynął żaglowiec, to i Caddi się pojawił 😉 Nabieram podejrzeń, czy aby nie masz co wspólnego z meksykańską załogą..?
      Marzenia? Niech się spełniają każdemu i wszystkie 🙂 Będzie więcej szczęśliwych ludzi 🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

