RIVERSIDE

MIXER Regionalny 2013! To był koncert!! W Atlas Arenie w sobotę skupiła się niesamowita energia muzyczna, świat krążył wokół Areny, niczym Ziemia wokół Słońca.. 🙂 A emocje, które stamtąd płynęły, były jak tsunami – rozniosły się wokół, przeniknęły miasto na wskroś! Byłam, widziałam, zrobiłam trochę zdjęć, trochę nagrałam, ale przede wszystkim napełniłam się cudowną muzyką..!
Na scenie pojawiło się wiele zespołów i wykonawców: Iza Lach (Łódź), Little White Lies (Łódź), Kamp! (Łódź), Łąki Łan, Kim Nowak, Lao Che, oraz najbardziej oczekiwany Riverside.
Kilka lat temu byłam na koncercie Riverside w łódzkim klubie Lizzard King i wtedy od pierwszego posłuchania zakochałam się w riverside’owym rocku progresywnym. Każda z płyt tego zespołu jest soczysta i kipi energią. Każda jest nieco inna, ale styl Riverside jest doskonale rozpoznawalny. Grupa koncertuje więcej zagranicą, niż w Polsce. Poniżej próbka ich brzmienia.

Dopisane 02.04.2016r.
RIVERSIDE odwołuje trasę koncertową 2016
„Riverside odwołuje trasę koncertową
Zespół Riverside wydał oficjalne oświadczenie, w którym informuje między innymi o odwołaniu trasy koncertowej (2016).
Oto treść oświadczenia:

„Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować w imieniu własnym i najbliższych za wsparcie i obecność przy nas w tych trudnych chwilach. Piotr odszedł od nas niespodziewanie w niedzielę rano (21 lutego) z przyczyn naturalnych (nagłe zatrzymanie krążenia). Pozostawił w nas pustkę i otwarte rany, które muszą mieć czas, żeby się zagoić. Z wiadomych względów odwołujemy więc wszystkie potwierdzone na ten rok koncerty, jednocześnie informując, że mamy zamiar kontynuować realizację tegorocznych planów wydawniczych przewidzianych na późną wiosnę i jesień 2016 r.
Dziękujemy, że z nami jesteście”.

6 Comments Add yours

  1. Jak Ziemia krążyła wokół Słońca, to koncert musiał być niesamowity…:-)). No i jeszcze filmowałaś z pozytywnym skutkiem. Ja ostatnio zaliczam może mniej ekskluzywne koncerty, ale za to moje emocje w połowie pochłania samo filmowanie. Pozdrawiam

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Krzysiu, filmowanie to wspaniała pasja 🙂 Robisz dużo filmów z życia Wrocławia i tworzysz tym samym ciekawą kronikę miasta 🙂 A jest co oglądać, bo Wrocław fantastycznie kipi życiem :))
      Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

  2. Aggy pisze:

    Wooohaaa I ja byłam na ich koncercie we Wrocławiu jeszcze jak studiowałam. To oni jeszcze grają???? Niemożliwe!!

    Polubienie

    1. ugoldenbrown pisze:

      Wcale nie są (jeszcze) dinozaurami ;)) Grają i to jak!! :)))

      Polubienie

  3. bilere pisze:

    Uwielbiam ten zespół. Pozdrawiam bilere

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Mam podobnie 🙂
      Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

Co o tym myślisz?

