Raj w stopach, czy stopy w raju..?

Jak ja lubię takie widoki! :))

raj, stopy, rajstopy

raj, stopy, rajstopy

Gdzieś w Polsce…

30 myśli nt. „Raj w stopach, czy stopy w raju..?

  1. Oj , ja też! 😀
    Goldi, zameldowała się u mnie maleńka kotka. Nie mam jej komu oddać.chyba zostanie z nami……..
    Jutro lub pojutrze napiszę o tym.
    Potem pójdę do psychiatry;)))))))))))

    Lubię to

      • Goldi, psy są nastawione nieprzychylnie, a koty nie mogą się oswoić z nią. Oczywiście, że nie wyrzucę je, cholera ,sama ją wzięłam z podwórka, spi ze mną! Jest bardzo mądra
        ( jak to samice wszystkich gatunków;)) Dzwonię po znajomych(tych dobrych) i nikt nie chce. Pewnie zostanie z nami, wszyscy chcą. Teraz siedzi obok mnie, łazi po klawiaturze i czeka, aż pójdę spać, bo chce przytulić się do mnie. Odpchiłam, odrobaczyłam i nasz lekarz czeka za parę dni na zaszczepienie jej….Oczywiście, że pojadę.
        Jak tylko przekonać psy???
        Ehh, mam nadzieję, że się uda! 🙂

        Lubię to

  2. absolutna rewelacja 🙂 ja jeszcze widziałam taki obrazek – Wina Świata. 🙂 – od razu chce się, toż nie moja, ja nic nie zrobiłam 😉

    Lubię to

  3. I owy sklep nie mógł zafundować sobie lepszej reklamy. I oto dowód, jak za pomocą niewielkiego budżetu (wystarczy tylko odrobina kreatywności) można przyciągnąć wzrok potencjalnego kupującego 😉

    Lubię to

Co o tym myślisz?

