Iza & Caro

Dwie piękne kobiety. Dwie urokliwe piosenki. Miała być notka (muzyczna) o jednej pięknej kobiecie, ale od nadmiaru głowa podobno nie boli, zwłaszcza, że panie są piękne, młode i utalentowane 🙂 Czy można je porównywać? Można, ale po co? 😉 Nie wiem, jak Wy, ale ja „znam” Caro Emerald od pewnego czasu i bardzo lubię tę piosenkarkę z Holandii. Natomiast Izę Kowalewską „poznałam” niedawno, szukając czegoś na YT.  Wsłuchałam się w „Tango D N A” i zauroczyłam.. :))
Miłego słuchania 🙂

23 myśli nt. „Iza & Caro

  1. Caro znałem już wcześniej, ale to polskie odkrycie jest naprawdę intrygujące. Chyba będę jej szukał do posłuchania.
    Nie warto tych pań porównywać. Trzeba nutki kosztować przemiennie:-)

    Lubię to

  2. Nie znam, ale to nie znaczy, że się nie podobało 🙂 Bo podobało się i z przyjemnością wysłuchałem obu pań. Fajne brzmienia, nastrojowe.

    Lubię to

Co o tym myślisz?

