Nawet na Zachodzie nie mają takiego zachodu

Specjalistą od zachodów (słońca, rzecz jasna) jest z pewnością Wuguś.
Jego zachody są spektakularne i nieoczywiste. Ale jak się mieszka na Wichrowych, to wszystko tam jest niezwykłe 🙂
Jednak dziś, kto wie..?, może doścignęłam Wichrowy zachód, bo niebo było gorejące, oszalałe od czerwonych płomieni. I chyba nawet na najdalszym Zachodzie nie mają takich zachodów, jak na naszym Wschodzie 😉

Dopisane 28.11.2013
Okazuje się, że to był wyjątkowy zachód słońca, którym zachwyciło się mnóstwo osób! 😀

 

38 myśli nt. „Nawet na Zachodzie nie mają takiego zachodu

    • A było to tak – wychodzę z domu na zakupy do „naprzeciwnego” Tesco, patrzę na zachód, a tam zachód!! Ręka odruchowo otworzyła torbę, namacała aparat i w ten sposób zachód został uwieczniony 🙂
      Jak dobrze, że noszę ze sobą aparat :))

      Lubię to

  1. Miło Goldi popatrzeć na tak piękne niebo! Całe szczęście, że nie mam monopolu na widoczki, bo z zasady najpiękniejsze są wtedy, gdy można się nimi z kimś podzielić.

    Lubię to

    • Wydawałoby się, że pogoda i polityka nie mają ze sobą nic wspólnego. Ale jak wiemy z doświadczenia, u naszego wschodniego sąsiada polityka wpływała i wpływa na pogodę, tak, by odpowiednie święta miały odpowiednią oprawę 😉

      Lubię to

  2. I ja się tym niebem zachwyciłam! W krótkim rękawku na balkon z aparatem.. Tylko jeszcze nie pokazałam..Ale mam:) Uściski.

    Lubię to

    • Spacerko, pokaż KONIECZNIE :)) Ciekawa jestem Twoich zdjęć, daj się nimi pozachwycać:))
      A ja nie spodziewałam się zupełnie, że zachód słońca będzie aż tak wyjątkowy! Wychodziłam sobie zwyczajnie na zakupy do Tesco… 😉

      Lubię to

Co o tym myślisz?

