Wałkiem i pędzlem

Zachciało mi się malowania i tapetowania…
A skoro powiedziało się A, to i trzeba rzec B.
Sufit już pomalowany, schnie sobie powolutku 🙂
W najbliższym czasie ciąg dalszy (bałaganu) nastąpi..
🙂

malowanie

 

IMG_7757

 

 

44 myśli nt. „Wałkiem i pędzlem

    • Co się odwlecze, to nie uciecze 😉
      Ciekawe, że wtedy, gdy trzeba intensywnie remontować, to nagle pojawiają się „bardzo wazne i pilne sprawy”, które uniemożliwiają np. tapetowanie ;))
      Wypiłam kawę i ruszam znów do boju.

      Lubię to

        • Oj, tak też próbowałam. Ale stwierdziłam, że robienie ogólnego remontu nie wchodzi w grę, chociażby dlatego, że są zwierzęta i nie chcę (im) rujnować życia 😉 Poza tym musiałabym zgromadzić sporo pieniędzy na to, a wiesz, jak to bywa, zawsze są inne priorytety..
          Dlatego będzie to dłuższy remont, ale bardzo stopniowy realizowany.

          Lubię to

  1. Od koloru dzień się zaczyna..tak śpiewały Alibabki.Często słuchałam tego utworu podczas malarskiego bajzlu, który mało się różni od tego, który uskuteczniam bazgrząc obrazki na płótnie.;)
    Ciekawych efektów życzę. 🙂

    Lubię to

    • Jestem pewna, że efekty będą ciekawe 😉 Tylko jeszcze nie wiem, w którą stronę, ale jak to mówią: koniec wieńczy dzieło, liczy się ta kropka nad i, ta wisienka na torcie, czyli ostatnie maźnięcie pędzla 🙂 Pożyjemy, zobaczymy 🙂

      Lubię to

    • I Ty też? Nie wierzę.. 🙂 Plany miałam, by zacząć nieco wcześniej bałaganić, ale plany się przesunęły w czasie. Nie zamierzam jednak mieć świąt z drabiną i pędzlem w roli głównej 😉

      Lubię to

  2. Ci się zachciało… ;))) Miałem taki okres w życiu, że strasznie lubiłem tapetowanie. Może dlatego, że ładniej mi to wychodziło niż malowanie (i może było trochę mniej bajzlu). Dziś już jednak nikt by mnie na tapetę nie namówił 😉

    Lubię to

    • Ale dlaczego nie? Tapety są takie fajne :)) Obiecałam kotom, że im sprawię nową tapetę, żeby miały co drapać i zdzierać. Stara im się znudziła, juz jej nie ruszały 😉

      Lubię to

Co o tym myślisz?

