A jednak cyfryzacja

Ciee choroba.., jakby powiedział sołtys Kierdziołek. I doczekaliśmy się..! Teraz zamiast iść na pocztę, można wysłać kartki siedząc w domu przed ekranem monitora! Wprawdzie jeszcze nie korzystałam z tej opcji (jestem tradycjonalistką jeśli chodzi o życzenia świąteczne), ale kiedyś się skuszę.
Można też kupić i wydrukować znaczki pocztowe w domu!
Piszę o tym, bo Święta za chwilę, może ktoś z Was chciałby wysłać kartkę niekoniecznie wirtualną? 😉
http://www.envelo.pl/homepage.html

4c9ae5ba-9244-443e-afe1-d46f4b8c8dd9

31 myśli nt. „A jednak cyfryzacja

    • W ramach przedświątecznych porządków zmieniłam wystrój na blogu i pewnie nie raz jeszcze zmienię 😉 Raz będzie lepiej, raz gorzej, ale będzie inaczej.
      Odpozdrawiam świątecznie i serdecznie 🙂

      Lubię to

  1. Eeee… to chyba nie dla mnie… byłam dziś na poczcie, bo (co za wstyd!) zapomniałam jednej osobie wysłać kartkę… poczta na wsi to jak centrum informacji, więc dowiedziałam się, czy mam przyprowadzić dziecko na rytmikę, co jest nie tak z adresem e-mail znajomej oraz o której jest koncert kolęd w kościele… takiego serwisu on-line jeszcze nie ma 😉

    Lubię to

    • Dagmara, Twoje „kartki” są zatem nie do pobicia! :)) Kartki on-line to rodzaj gadżetu, nowinka, żeby było coś pośredniego między namacalną kartką pocztową, a e-mailem. Ale takie prawdziwe są nie do podrobienia, bo tam można przekazać nawet pocałunki 😀

      Lubię to

  2. Goldi, nawet nie powiel ile wydaliśmy w tym roku na wyslanie świątecznych paczek w różne zakątki świata. Na poczcie ostatnio spędziłam prawie godzinę ( trzeba było zrobić kilka sztuczek, by zmniejszyć dosłownie o GRAMY wagę paczek, a przez to koszt ich wysyłki rzecz jasna). Również , jak zawsze, od lat już wysłaliśmy kartki świąteczne wszystkim Bliskim. Zwykłe, Pocztą Polską, takie, które można np.postawić na komodzie, regale itd, nie jakieś cuda elektroniczne 😉

    Lubię to

    • Chwali Ci się, Endzi, że wysyłasz nie tylko kartki, ale i prezenty :)) Teraz to już rzadkość, ale i mnie się to czasem zdarza. Znam to, znam, jak zaprzyjaźniona pani z poczty waży przesyłkę i mówi do mnie – „jeszcze 140 gramów mniej”.

      A ja ostatnio korzystałam z poczty kwiatowej i uważam, ze to jest dobre rozwiązanie. (sama też lubię dostawać takie przesyłki 🙂 )

      Lubię to

  3. Te internetowe jakieś takie bez uroku. Zupełnie z listów tradycyjnych przerzuciłam się na mejle, ale kartki to już za wiele – tutaj trzeba tradycyjnie 🙂

    Lubię to

    • Popieram!

      Jest taki piękny wiersz miłosny Blaise’a Cendrars pt. List:

      Powiedziałaś mi kiedy do mnie piszesz
      Nie wystukuj wszystkiego na maszynie
      Dopisz jedną linię własną ręką
      Kilka słów cokolwiek nic wielkiego

      Tak tak tak tak tak tak tak tak

      A jednak moja maszyna Remington jest piękna
      Lubię ją i dobrze przy niej pracuję
      Moje pismo jest wyraźne i jasne
      Od razu widać że to ja je wystukałem

      Są tam białe miejsca które tylko ja jeden umiem zostawić
      Zobacz moja stronica ładnie wygląda
      Ale żeby sprawić ci przyjemność dopisuję atramentem

      Dwa trzy słowa
      I robię wielkiego kleksa
      Abyś nie mogła ich odczytać

      /Przełożyła Julia Hartwig/

      Lubię to

    • Wybieram kartki nie „jak leci”, staram się pomyśleć, czy kartka spodoba się odbiorcy, czy wręcz pasuje do niego/niej. Pewnie, że to mój gust, ale taki z przemyśleniem 😉
      Ściskam mocno, Wesołych Świąt, Spacerko 🙂

      Lubię to

  4. Babcia moja miała pudełko, w którym trzymała wszystkie kartki jakie otrzymała na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Coś pięknego zobaczyć koślawe kulfony które wysłałem kiedyś z kolonii, i jeszcze wiele innych… Ech, nie wrócą takie czasy, nie wrócą…

    Lubię to

    • Wojtku, można Ci pozazdrościć Babci i tego, że chciała przechowywać pamiątki 🙂 Taki domowy Chomik 🙂
      Jak się tak rozejrzeć po starych domach, to niejeden skarb można znaleźć..
      Moja Mama też przechowywała listy i kartki, które dostawała, ale z czasem gdzieś się to zagubiło.. Masz rację, to były czasy..
      🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

