A jutro uczta :)

Nie w sensie dosłownym, bo to grzech dla zdrowia przejadać się 😉 Wprawdzie są Święta, świąteczne dania w zasięgu ręki, ale nie stół przecież najważniejszy. Będę ucztować oczami, uszami, emocjami… 2 godziny 41 minut strawy duchowej 🙂 Wybieramy się rodzinnie do kina na 2-gą część Hobbita: „Hobbit: Pustkowie Smauga”. Nie widziałam zwiastunów, obiło mi się tylko o uszy, że (jak zawsze) opinie są podzielone. Część widzów zachwyca się dziełem Petera Jacksona, część nie.. Sama zobaczę 😉 Chociaż nie dla oceny filmu będę oglądała „Hobbita”, ale z upodobania do dzieł JRR Tolkiena. Tutaj znajdziecie informacje o filmie.

/zdjęcia pochodzą z internetu/

12 myśli nt. „A jutro uczta :)

  1. Właśnie z Serbem zastanawiamy się czy wyskoczyć do kina bo oglądaliśmy jak pewnie pamietasz moją relację na blogu. Chyba się wybierzemy w weekend. O ile jeszcze grają

    Lubię to

    • Na Hobbita? Dopiero zaczęli, więc pewnie traficie na jakiś seans.
      Nie wiem, kiedy minęło ponad 160 minut, przez cały czas byłam skupiona na filmie, piękne widoki, muzyka.. co tu więcej mówic? 🙂 Warto zobaczyć i samemu się przekonać, ile wart jest ten film 🙂 )

      Lubię to

  2. U nas od 17 stycznia… Trzeba poczekać, starszy młody już mnie za rękaw wytargał wczoraj, coby mi ten termin do głowy wbić 🙂
    Hobbita przeczytałem w pierwszej, albo drugiej klasie podstawówki, z książki o pożółkłych kartach. Stareńkiej…

    Lubię to

  3. Moi wybierają się na to, ja zostaję, kompletnie nie moje kliamty 😉
    Goldi, Tobie i Wszystkim Twym Bliskim oraz Twym miłym Gościom-
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 🙂

    Lubię to

Co o tym myślisz?

