Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Udanego Sylwestra, gdziekolwiek jesteście – czy nad morzem, czy w górach.., czy na Górkach * 😀
Zdrowego, wesołego i bezkacowego 🙂 ))

Do Siego Roku!!!

* w wyniku interwencji i groźby załamania

40 myśli nt. „Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    • Dzięki Aggy 🙂 ) Nowy Rok zaczyna się rozpędzać, ale muszę go nieco przyhamować 😉
      Weszłam w Nowy Rok zupełnie na trzeźwo, więc o kacu nie ma mowy 🙂 Najlepszego, Aggy 🙂

      Lubię to

  1. Sylwester minął; zdrowo, wesoło i bezkacowo 😉
    /choć patrząc na Twój noworoczny kolaż, mnie przypomniał się dowcip, o jednej takiej, która na pytanie: jak spędziła sylwestra, odpowiedziała: ja go nie spędzała, on sam zlazł/ ;))))
    A że dobrych życzeń nigdy za wiele – niech się spełnią marzenia i życzenia:)

    Lubię to

  2. Sylwester w górach – mój ulubiony 😉
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🙂 Teraz tylko przyzwyczaić się do pisania 14 zamiast 13 😉 Jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam dwa jeszcze niepostanowione, muszę sie sama na nie namówić 😉

    Lubię to

    • Dziękuję, Dag 🙂 Był jeszcze obrazek „Sylwester z jedynką”, ale dość obciachowy, Sylwester w górach przynajmniej się prezentuje 😉
      Nie mam postanowień noworocznych. No, moze jakieś jedno.. By być w zgodzie ze sobą i trzymać się wytyczonej ścieżki.
      Jak wiesz, mnóstwo róznych postanowień można do tego zaliczyć 😉

      Lubię to

      • Po przeczytaniu o Sylwestrze z jedynką wyobraziłam sobie Sylvestra obejmującego pewnego pana z mojej wsi, którego pieszczotliwie nazywam „Pan Trzy Zęby”. Mój Mąż jest mniej wyrozumiały i nazywa go „Pan z zębem”. Dokładniej z jedynką 😉
        Trzymaj się ścieżki, bo pamietasz jak to było z Czerwonym Kapturkiem!? Ja się postaram nie włazić w las również 😉

        Lubię to

Co o tym myślisz?

