Królestwo za konia! albo…

IMG_8453_autobus

Cóż, jaka rzeczywistość, takie potrzeby 😉

30 myśli nt. „Królestwo za konia! albo…

    • Pierwszy raz widziałam taką informację w autobusie 🙂
      Dziś zdarzył się groźny wypadek – samochód zderzył się z tramwajem, przy czym oba tory tramwajowe zostały zablokowane. Dość szybko zareagowało łódzkie MPK, „podstawiając” autobusy zastępcze. Ale, gdy zobaczyłam ten neonowy napis, nie mogłam się oprzeć i zrobiłam fotę 😉

      Lubię to

  1. No masz refleks!
    PS1. Fajny szablon. Jeszcze takiego nie widziałem.
    PS2. Mam tylko taką prośbę w imieniu osób wiewiórkowatych, by pojawił się widżet „najnowsze wpisy” – wystarczy pięć 😉

    Lubię to

    • Proszę bardzo, na życzenie są i wpisy w bocznej 😉
      To chyba jakiś nowy szablon, bo też go dziś pierwszy raz zobaczyłam. Na razie ten mi się podoba, ale pożywiom, uwidim 😉

      Lubię to

    • Właśnie mi to uswiadomiłaś 🙂 Nazwałaś po imieniu to, co i ja uwielbiam 🙂 ))
      I tak sobie myślę, że ten, kto wymyslił taki napis, też ma podobne poczucie humoru 🙂
      (Albo i nie… )

      Lubię to

  2. Po przeczytaniu tytułu, pierwsza myśl jaka mi się nasunęła, to gdzie mogę kupić konia, by wejść w posiadanie królestwa, i czy to informacja prawdziwa, bo Ryszard III nie żyje. :-)) Autobusy, z tabliczką (blaszaną) o takim napisie, to u mnie jeździły przez rok czasu, jak remontowali moją ulicę. 🙂 Pozdrawiam.

    Lubię to

    • 🙂 ))) Tak mi się skojarzyło, gdy zobaczyłam na wyświetlaczu napis „autobus za tramwaj”, U mnie to nowum, zazwyczaj jeździły autobusy zastepcze oznaczone „Z”. Pozdrawiam 🙂

      Lubię to

  3. Hahaha, oj ale mnie ubawiłaś – tytuł + zdjęcie – mistrzostwo 😉 szkoda, że realia w komunikacji miejskiej są nieco mniej zabawne 🙂

    Lubię to

    • Oj, prawda, bywa mało zabawnie, gdy się jedzie w godzinach szczytu komunikacją miejską.. Ale zawsze mogę powiedzieć, że teraz nie ma co narzekać na tłok, bo kiedyś jeździło się nawet na stopniach, w pozycji niemozliwej 😉

      Lubię to

    • 🙂 Takie napisy to dla mnie gratka 🙂 Lubię je wypatrywać, pokazywać, ale nie szydzę z tego, rzecz jasna 🙂
      Z usmiechem lepiej i łatwiej.. 🙂

      Tak, tamten szablon był.. nieodpowiedni dla mnie 😉

      Lubię to

Co o tym myślisz?

