Czas pożar(ł) nas

W Łodzi, podobnie zresztą, jak i w innych miastach, nastała moda na murale. Trwa to już parę ładnych lat i dobrze się sprawdza w naszej łódzkiej rzeczywistości. Zdecydowanie milej jest patrzeć na jakieś sensowne malunki, niż odwracac oczy od zmurszałego tynku..
Tuż przy naszej straży pożarnej na bocznej ścianie budynku artysta wymalował niezwykły obraz. Sami zobaczcie i oceńcie, czy obraz ten współgra ze strażą pożarną.. 😉 Ale ma też i głębsze przesłanie.. Mnie porusza i dlatego chciałam się z Wami podzielić tym widokiem 🙂
IMG_8869 IMG_8874 IMG_8878

21 myśli nt. „Czas pożar(ł) nas

    • Mieszane uczucia to i ja mam. Ale zaintrygowało mnie to, zwłaszcza, że mural z napisem, gdzie przewija się słowo „pożar(ł)” i straż pożar(na) są w bezpośrednim sąsiedztwie. Twórca miał ciekawe skojarzenie 😉

      Lubię to

    • 🙂 Intryguje, zaciekawia, nie każdemu się podoba, ale…
      Ciekawy mural jest też na Kosciuszki 29, tam, gdzie kiedyś było Dresso. Muszę zrobić kiedyś porządną fotę..
      Bardzo ładny z kolei jest mural na Kopernika, gdzieś w okolicach obecnych loftów Tobacco, a kiedyś fabryki papierosów.
      Chciałabym znaleźć czasna taką wędrówkę po Łodzi, by zobaczyć, co też się na murach dzieje 😉

      Lubię to

    • Dobrze to ujęłaś – mam po dziurki w nosie tych wszystkich papierowych reklam! To są poza tym wierutne kłamstwa, to już wolę popatrzeć na gorsze, czy lepsze dzieła grafficiarzy.

      Lubię to

    • Łódź jest od kilku lat zamuralowana, wszelkie wolne duże powierzchnie kamienic (ale chyba tych należących do gminy) są udekorowane różnymi malowidłami. Mam już kilka na fotkach 😉

      Lubię to

  1. Pingback: Łódzkie murale: ul.Żeromskiego 103 | Ugoldenbrown's Blog

Co o tym myślisz?

