„Sorry, taki mamy klimat..”

Takim to słynnym już cytatem mogę podsumować to, co wczoraj przeżyłam w Warszawie.
#klimat#1, czyli zalany tunel Dworca Zachodniego był jedną z atrakcji dla podróżujących. Zastanawiałam się początkowo, jak to możliwe, że nie ma kratek odpływowych (może były zatkane?), że nawierzchnia jest nierówna, a przecież dopiero co dworzec był remontowany.
Potem zrozumiałam, że woda w tunelu to jakby symboliczne nawiązanie do kajakarek, które właśnie wróciły z Rosji (spotkałam je na Okęciu:) ) i przywiozły wszystkie kolory medali:) Podróżni mieli poczuć się, jak owe złote, srebrne i brązowe kajakarki:) I to był #klimat#2

I jeszcze jeden akcent z wczoraj.
Taki samochodzik można spotkać w Łodzi – jechałam tą taksówką – czysto, miło, komfortowo, przestronnie i na czas:))
To był jak najbardziej pozytywny #klimat#3 :))
ADSC08221

20 myśli nt. „„Sorry, taki mamy klimat..”

  1. Z tego, co napisałaś (nomen omen) wypływa jeden wniosek: jest klimat, są klimaciki i… sorry, ale ktoś sobie nie radzi. Dobrze, że na jedną opisaną porażkę znalazłaś dwa pozytywy.
    Dobrego dnia i jak najwięcej takich dobrych okazji do uśmiechu.

    Lubię to

  2. I ja tam byłam, i w wodzie po kostki brodziłam 😀 Jako wielbicielka sportu maści wszelkiej spotkania z kajakarkami mocno zazdroszczę 😉
    Pozdrawiam,
    Kasia

    Lubię to

  3. Wygląda jak na basenie, tam też takie brodziki są przy wyjściu z szatni, żeby w butach nie wychodzić. O co chodził z tym dworcowym brodzikiem? Tak dla ochłody, dla zabawy? A może to darmowa oczyszczalnie butów z ulicznego pyłu? Biznes można zrobić i kalosze wypożyczać 😉 Absurdu na absurdzie 😀
    Kajakarki zdolne dziewczyny. To musi być duma, wyjść z samolotu z medalami na szyi. Pozdrawiam Cię i życzę wielu kolorowych przygód 🙂

    Lubię to

    • haha, powinni kasować dodatkowo bilety za korzystanie z brodzika;)) Było paru spryciarzy, którzy przejeżdżali przez wodę rowerami, ale za to po ich przejeździe powstawały faaale;)
      Mam nadzieję, Daga, że już doszłaś do pełni sił, pozdrawiam:))

      Lubię to

  4. Dobrze, że widać światełko w tunelu… Czy na tym dworcu już działa informacja, są zapowiedzi pociągów przez szczekaczki?
    A kajakarki fajne, zmówiły się na krótkie spodenki 😉

    Lubię to

      • Domyślam się. Pewnie w stylu: Szanowni PT podróżni macie dwie minuty, żeby zgadnąć na który peron wjedzie opóźniony pociąg do Suwałk. Osoby stare, inwalidów wojennych i matki z dziećmi na wózkach informujemy, że i tak nie zdążycie.

        Polubione przez 1 osoba

        • :)) Coś w tym stylu, bo często informują, że pociąg do Miłosnej wjedzie wyjątkowo na tor 21 przy peronie 7;) A ludziska gnają wtedy, ile sił w nogach, żeby zdążyć..
          I to „wyjątkowo” staje się regułą;)

          Lubię to

    • Niezupełnie, bo Okęcie było suche, ale to mały szczegół:))
      I tak sobie myślę, że gdyby Polska była np. na miejscu Sudanu, to taki mokry tunel byłby powodem do absolutnej radości:)

      I właśnie w „temacie” radości przypomniał mi się wspaniały utwór Marka Bilińskiego „Fontanna radości” – jakież to było i JEST piękne!!:)

      Lubię to

      • Chyba nawet miałem tą płytę 🙂 Lubiłem, a właściwie lubię do tej pory. Tak samo jak Władysława Komendarka, czy Sławomira Łosowskiego.

        Polubione przez 1 osoba

        • Łosowski, Komendarek (z Exodusem)..:)) świetne nuty!
          Sobota upływa mi (muzycznie) w rytmie Marka Bilińskiego, Turbo i RSC 🙂
          czy to nie piękne czasy, piękna muzyka, która nie zestarzała się? I jeszcze coś – tamte teksty bywały z sensem, nie były tylko blablabla..

          Lubię to

Co o tym myślisz?

