Urbaniak na bis

Do posłuchania:  URBAN EXPRESS

Nagranie z sobotniego koncertu, utwór na bis:)

 

BDSC00242BDSC00249

 

17 myśli nt. „Urbaniak na bis

  1. Heh:D Też byłam. Tylko zdjęć na blogu nie wstawiłam:D Ale tłum był dziki tego dnia…powiem Ci,że to był mój pierwszy festiwal..i z przerażeniem podążałam na Plac W. Pozdrowienia.

    Lubię to

    • :)) a ja bym bardzo chciała zobaczyć Twoje zdjęcia z festiwalu. Lubię, jak mi się żuchwa odbija od podłogi, bo robisz naprawdę świetne zdjęcia:))
      Dasz się namówic, Spacerko?:))

      Lubię to

    • Zgrana kapela, dobrze zagrali:) Podobało mi się, że publiczność reagowała żywiołowo, klaskała, tanczyła, poddała się muzyce. Gdy słucham teraz „Ja, Urbanatora” (5000lib, jeszcze raz dzięki za polecenie!) to inaczej odbieram ten koncert. Wiem, dlaczego Urbaniak jest, kim jest, dlaczego tam, a nie tu,… On urodził się nowojorczykiem, obywatelem świata, urodził się dla jazzu, by stać się jednym z jego filarów!
      I to miłe, że wychował się w Łodzi i że się tej Łodzi nie wyparł:)

      Lubię to

  2. Proszę bardzo. Polecam jeszcze, najlepiej słuchać w pakiecie: „Wyśpiewam wam wszystko: Dudziak- książka ładnie wydana i z ilustracjami zdjęciami, a audio- czytane podśpiewywane przez Autorkę. Wybieraj waść, czasu oszczędź. A w Łodzi się dzieje, w przyszłym tygodniu jest obserwacja nieba. Jeśli lubisz, takie klimaty, astronomiczne, nie mylić z gastronomią. Co do Urbaniaka, to myślę, że prowadzenie koncertu i jego osobiste inklinacje tożsamościowe („Urodziłem się Nowojorczykiem”) Nie mają nic do tego. Upatruje raczej koncert jako rodzaj narracji. Bywałam na wielu drętwych niestety koncertach, nie nie Urbanatora. Ale to nie temat na tę porę.

    Lubię to

Co o tym myślisz?

