Dibi w akcji

Zastanawiam się nad tym, co zastałam wczoraj w kociej misce, czy to wynika z tego, że taką mam porządnicką kotkę, która po jedzeniu wytarła pyszczek serwetką, czy też może był to protest, bo „zupa była za słona”?;)
ADSC02352 ADSC02353

 

 

 

25 myśli nt. „Dibi w akcji

  1. Może obie wersje są słuszne: zupa nie smakowała i trzeba było zetrzeć z pyszczka resztki?
    P.S. Moja piesuchna ostatnimi czasy lubi dokształcać się zjadając notatki z wykładów moich dzieci pozostawione przez nich na podłodze. W sumie to nauczyła ich porządku w kilka dni skuteczniej niż ja przez ponad 20 lat 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Moja Melisa też tak kiedyś robiła i do głowy mi nie przyszło, że jej nie smakuje (bo trochę zjadała z miski co jakiś czas). Pomyśleliśmy, że zapach jest zbyt mocny może i tak sobie go zakrywa…. 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Witaj:) Kłopot w tym, że zupełnie już nie wiem, co Dibi smakuje, a co nie smakuje, bo ona każde jedzenie zawsze „zagrzebuje”. Nawet wtedy, jeśli wydaje mi się, że zjadała ze smakiem;)

      Lubię to

Co o tym myślisz?

