Księgi Jakubowe

A, co tam, pochwalę się;)

Księgi_Jakubowe_OTokarczuk_875

22 myśli nt. „Księgi Jakubowe

    • Nie mam zbyt wiele książek (albo płyt) z dedykacjami autorów, ale parę się znajdzie;)
      To moja druga dedykacja od Olgi Tokarczuk, pierwsza była „przy okazji” Biegunów. No, to teraz już się strasznie chwalę…

      Polubione przez 1 osoba

    • Zabierałam się „za Tokarczuk” dosć długo. Ale po „Biegunach” jakoś gładko poszło..:)
      A co powiesz na prozę Joanny Bator? Mam „za sobą” Piaskową Górę i jestem pod wrazeniem..

      Lubię to

      • Hello Goldi!
        Joanne Bator znam – Piaskowa Góra to chyba jej najlepsza powieść. Natomiast myślę że Ciemno prawie noc nie zasługuje na Nike.. Jeśli już to właśnie Piaskowa Góra powinna dostać nagrodę.. . a za Tokarczuk i ja nie przepadam.. 😦
        Pozdrawiam cieplutko

        Polubione przez 1 osoba

        • Dziękuję Ci Małgosiu za ten głos:) Jesli idzie o Nike, to mam ostatnio przemyślenia, że nagroda ta nie promuje faktycznie najlepszych powieści, ale zawsze jest odzwierciedleniem tendencji w literaturze. Chociaż z drugiej strony, trudno zachować całkowity obiektywizm w tak subtelnej materii, jak utwór literacki;) Nie czytałam jeszcze nagrodzonej Nike ksiązki Bator, więc nie mam porównania, ale „Piaskowa Góra” wywarła na mnie ogromne wrażenie..

          Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

