Panna Marcjanna to kapryśna kobieta..;)

on

W paru słowach – informuję, że remont trwa, ale ja wciąż dycham, ludzie i koty odliczają się każdego dnia, mam też obiecane od Panów Fachowców, że w piątek będzie koniec wymiany instalacji. Nie znaczy to, że będzie już potem sielanka, bo sprzątanie i usuwanie śladów remontu z pewnością potrwa jeszcze przez weekend, ale w następny tydzień zamierzam wkroczyć „na czysto”:)
Marzec rozpoczął się kaprysami pogodowymi, jakby to była Panna Marcjanna. To, co się wczoraj działo, to istny melanż – rzęsisty deszcz, grad, śnieg i piękne słońce!! Wszystko w ciągu kilku godzin, jak w jakimś kalejdoskopie;) Brakowało mi tylko tęczy. A ponieważ miałam wczoraj trochę spraw do załatwienia w mieście, to mnie i ulało, i usiekło;) Za to pod wieczór pogoda sprawiła piękną niespodziankę, czego dowód jest na zdjęciach:

ADSC03632 ADSC03635

11 Comments Add yours

  1. Wichrowe108 pisze:

    U nas też dziś w marcu jak w garncu 😉 Masz rację, że ten Marzec to raczej kapryśna panienka, hahaha!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      U nas dziś padał przepiękny, gruby, gęsty śnieg, taki, jakiego tej zimy jeszcze nie widziałam. Padał i topniał, a za pół godziny znow wyjrzało słonce.

      Polubienie

  2. dorotanna pisze:

    Niechby sobie ten marzec był nawet kapryśny, ale niech zawsze funduje takie piękne zachody słońca 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Nie mam nic przeciwko temu, zwłaszcza, że to był trudny pod wieloma względami dzień i taki piękny zachód słońca nieco ukoił nasze sponiewierane zmysły;)

      Polubione przez 1 osoba

  3. emiliaciepla pisze:

    U nas dokładnie taka sama pogoda, ale po południu, po deszczu pojawiła się TĘCZA! Piękny widok! Zawsze jakoś tak ciepło mi się robi na sercu, kiedy widzę tęczę 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      I tej tęczy troszeczkę Ci zazdroszczę, ale pozytywnie:)) Miłego dnia:))

      Polubione przez 1 osoba

  4. krogulec14 pisze:

    Widoki z pewnego serialu jakby znajome 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Nie kojarzę serialu, bo nie oglądam tv, czy chodzi o Alexa? 🙂

      Polubienie

  5. wiecznebg pisze:

    U Ciebie Marcjanna u nas w Serbistanie i okolicach Baba Marta hahha. obie w temacie kapryśnej pogody.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      I niestety, musi być zgodnie z porzekadłem – „W marcu, jak w garncu”;) Właśnie przed chwilą dowiedziałam się, że w Nowym Jorku jest frontalny atak zimy! To już przesada.. Kotom zmarznie to i owo i jak się będą marcowić?;)

      Polubienie

  6. Mickiewicz pisze:

    Piękne.

    Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

