Zagadka – ile widzisz psów?

AIMG_3721

„Jesteśmy obrażone na cały świat, bo ktoś nas wykąpał!!”

Myślę, że to bardzo prosta zagadka, wystarczy odliczyć łepetynki:)
Śliczne psiaki, niestety, już po przejściach, bo znalezione niedawno w lesie, gnieździły się w jamie. Nie wiadomo, co stało się z ich matką, nie wiadomo, skąd się tam wzięły, ale na szczęście są już w bezpiecznym miejscu. I kolejna niewiadoma – co to za bukiet kwiatów? – z pewnością jakaś duża rasa..
Na razie bezdomne i bezimienne, ale mam nadzieję, że wszystkie znajdą swoje dobre miejsce na ziemi:)

Dopisane 14.03.2015
Dziś 3 kudłatki znalazły swoje domy, 2 są „zarezerwowane”, czyli do wzięcia są 2 psiaki!

20 myśli nt. „Zagadka – ile widzisz psów?

  1. Słodziaki 🙂 Życzę im wiele szczęścia w życiu, by było już tylko lepsze 🙂
    P.S. Moja psica tez jest po kąpieli obrażona, a wcześniej, widząc, że zbliża się kąpiel udaje, że jej nie ma 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Przyda im się szczęście w życiu:) Mam nadzieję, że los się już odwrócił im na dobre. A kąpiel miały zapewne pierwszą w życiu, ale była konieczna, wczoraj, gdy je widziałam pierwszy raz, to prawdę mówiąc, widziałam i czułam;))

      Lubię to

Co o tym myślisz?

