Zaćmiona wiosna;)

on

Nie jestem pewna, czy kalendarzowa wiosna przyszła już dziś, czy może jutro dotrze..? Ale jeśli dziś, to była lekko zaćmiona, mam nadzieję, że nie pod wpływem😉 Właściwie, to mieliśmy dziś swoisty tryptyk – zaćmienie słońca, superksiężyc (nów) i wiosenne przesilenie. Pogoda – jak rzadko kiedy w takich sytuacjach – dopisała absolutnie i mogłam do woli fotografować cudowne zjawisko astronomiczne:)) Jak to dobrze, że króluje teraz „cyfrówka” i nie trzeba się obawiać, że skończy się film, albo, że „klisza pęknie”;)
Poniżej kilka słonecznych rogali* oraz widoczne oznaki wiosny – świadome, nie zaćmione;)

*wszelkie podobieństwo do różnych symboli jest przypadkowe i niezamierzone

19 Comments Add yours

  1. dorotanna pisze:

    Świetne zdjęcia 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dzięki starej dyskietce miałam odpowiedni filtr:) Dziękuję:)

      Polubienie

  2. Caddi pisze:

    Też widziałem i podziwiałem. Kiedyś, gdy nie było dyskietek, używaliśmy kawałka okopconej szyby. Ale to było dawno, jakieś czterdzieści lat temu.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dawno, to by było ze sto lat temu;) A czterdzieści?:) To tylko chwila, bo jak to śpiewał Rosiewicz – „Czterdzieści lat minęło, jak jeden dzień”:)))

      Polubienie

  3. Piękne >))))))

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Świat jest piękny, tylko nie zawsze jest możliwość pozachwycać się nim;)) Cieszę się, że pogoda dopisała wczoraj:))

      Polubione przez 1 osoba

  4. emiliaciepla pisze:

    Pięknie Ci wyszło to zaćmienie! Nie pomyślałam o dyskietce 😦
    Kwiatuszki też bardzo ładne – takie wiosenne – od razu się robi milej na sercu 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Teraz to już będzie z górki;) Mam na myśli wiosnę, która jest „nie-do-za-trzy-ma-nia”! I dobrze, bo już się stęskniłam za ciepełkiem i kolorami:)

      Polubione przez 1 osoba

  5. Daniel Kaszuba pisze:

    Piękne zdjęcia Jadziu 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Ślicznie dziękuję:))

      Polubienie

  6. Wichrowe108 pisze:

    Zdjęcia wyszły Ci, że fiu fiu czapki z głów!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Staraliśmy się – aparat i ja – by uchwycić zaćmienie najlepiej, jak się da. A podczas robienia zdjęć nawet przestaję oddychać;)

      Polubienie

  7. Grand Mader pisze:

    Bardzo ladne ! I zaćmienie i zdjęcia

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dziękuję:) Witam w moim kąciku:)

      Polubione przez 1 osoba

      1. Grand Mader pisze:

        Miło mi także 🙂

        Polubione przez 1 osoba

  8. wiecznebg pisze:

    Piękne zdjęcia. Tu gdzie jestem ostatnio było słabo widać bo zanieczyszczenia powietrza przyćmiły niebo.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Mieliśmy ogromne szczęście, że pogoda nie sprawiła przykrej niespodzianki. Wiem, ze np w Norwegii zaćmienie było też słabo widoczne, bo chmury, mgła…

      Polubienie

  9. bagienny pisze:

    Ładne zdjęcia ;]

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dzięki:) Słonko z księżycem mocno się postarali;)

      Polubienie

Co o tym myślisz?

