Łatwa zagadka hydrologiczna

Okazją do zrobienia tego wpisu było najzwyklejsze w świecie mycie samochodu w myjni.
W ciągu kilku minut wokół auta dzieją się niesamowite rzeczy – siedzę w środku i czuję się, jak w oku cyklonu! Dookoła szaleje żywioł, woda leje się zewsząd, szczoty omiatają samochód i nacierają z pasją, a wewnątrz spokój i kalejdoskop zdarzeń..
Przypomniało mi to niedawno oglądany „Interstellar” i horyzont zdarzeń, w którym znalazł się bohater filmu..
Przez moment też się tak czułam 😉  Okazuje się, że tak prozaiczna czynność, jak mycie samochodu może wywołać pozytywne reakcje.
Wszystko zależy od punktu widzenia 😉

 

23 myśli nt. „Łatwa zagadka hydrologiczna

    • Myjnia sama w sobie jest nijaka, nawet brzydka. Ale gdy spojrzeć na proces technologiczny pod innym kątem, to wcale nie jest tak źle 😉 Piękno jest wokół, wystarczy się rozejrzeć 🙂

      Lubię to

  1. A przez moment myślałam, że napadało i u Was. W niektórych regionach Serbii ludzie odcięci są od świata. Taka niespodziankę dostaliśmy na święta wielkanocne które przypadają w ten weekend

    Polubione przez 1 osoba

  2. Moje dziecko też to lubi 🙂 Ja się czuję trochę nieswojo, ale rzeczywiście jest to ciekawe przeżycie. Nie wpadłabym na zrobienie zdjęć w trakcie mycia, a Twoje wyglądają fascynująco. Dodatkowo szczotki w takich morskich odcieniach potęgują wrażenie, że to żywioł, a nie maszyna 😀

    Polubione przez 1 osoba

    • Spróbuj kiedyś przeżyć mycie auta będąc w środku, uwierz, niezapomniane! 🙂
      Interstellar to dla mnie jeden z najciekawszych filmów, jakie oglądałam. Pozdrawiam 🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

