Ray Wilson w Manufakturze

Co za weekend w Łodzi!!
Juwenalia, Noc Muzeów i urodziny Manufaktury! 🙂
Łódź tętni życiem dniem i nocą, nawet ochłodzenie i dość silny wiatr nie jest w stanie pokonać pogody ducha 🙂
Wczoraj pognałam do Manufaktury na koncert Raya Wilsona, ex wokalisty Genesis. To był drugi koncert Raya, na którym byłam, o poprzednim pisałam tu: https://ugoldenbrown.wordpress.com/2013/09/30/ray-wilson-i-genesis-classic-w-lodzi/
Co tu mówić – było wspaniale!! Fantastyczny koncert! Ray dał z siebie wszystko, jak zawsze. Wszyscy bawili się znakomicie, śpiewali, klaskali, tańczyli.. 🙂
Po koncercie i po kilku bisach Ray Wilson rozdawał autografy i pozował do foci z fanami 😀

 

23 myśli nt. „Ray Wilson w Manufakturze

    • Na koncercie śpiewał utwory z różnych okresów swego życia muzycznego, Calling all Stations również 🙂
      Właśnie słucham sobie jednej z płyt, które kupiłam po koncercie 🙂

      Lubię to

  1. Pamiętam pewien koncert Raya w studiu A. Osieckiej w Trójce, który był nadawany na żywo. To było chyba w maju w 2002 r. (dokładnie nie pamiętam). Nagrałam go sobie na kasę i w kółko słuchałam – tak, że na pamięć znałam wszystkie historie, które opowiadał między kolejnymi utworami. Wtedy też grał różne różności ze swojego dorobku. Zazdroszczę Ci strasznie!

    Polubione przez 1 osoba

    • Sama sobie zazdroszczę 😉 Słucham teraz różnych utworów Raya, to, co nagrałam podczas koncertu i cieszę się, że wybrałam się na koncert. Ray ma bardzo dużo koncertów w ciągu roku, moze gdzieś go „upolujesz” 🙂

      Polubione przez 1 osoba

    • Phil Collins odchodząc z Genesis „zabrał” ze sobą sporo energii, wszyscy bowiem przyzwyczaili się, że jak Genesis, to i Phil. Ray miał naprawdę trudne zadanie, bo nie było siły, by nie porównywać go do Phila.
      Ale, na szczęście, daje radę, stabilnie się rozwija, nagrywa coraz lepsze płyty.
      Może nie uwierzysz, ale od długiego czasu nie mogę się oderwać od Calling All Stations, słucham codziennie i to często 🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

