W parku

Pierwszy weekend października był zaskakująco i bardzo przyjemnie ciepły. Wg mojego zaokiennego termometru było ciut powyżej 23 st.C! 🙂 Najlepsza rada, to nie siedzieć w domu, ale pójść na spacer, choćby do parku. A że najbliżej mamy park Poniatowskiego, toteż wybraliśmy się tam z wizytą do kaczek 😀

21 myśli nt. „W parku

    • Piękne widoki 🙂 Zawsze podziwiam Twoją wiedzę, jeśli idzie o odróżnienie ptaków. Kaczki i żurawie to oczywiscie, proste. Ale są i inne, dla mnie już absolutne zagadki 🙂

      Polubienie

    • Ja też 🙂 Mieliśmy kiedyś boksera, który miał umaszczenie idealnie w kolorach jesiennych liści. I gdy czasem wchodził w kopiec liści i węszył, to prawie go nie było widać 🙂
      Wiewiórki są oswojone, chociaż w Łazienkach dopadła mnie kiedyś wiewiórka i wspięła się po spodniach do ręki, bo miała nadzieję, że mam coś dla niej 🙂

      Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

