Light Move Festival – Łódź 2015

Na stronie Light Move Festival czytamy: Rok 2015 został proklamowany przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Światła i Technologii Wykorzystujących Światło. W tym roku 5 edycja Light.Move.Festival.Łódź 2015 odbyła się w drugi weekend października: 09 – 11.10., codziennie od 18:45 – 24:00. Mieliśmy szczęście, że pogoda dopisała, i mimo że nie było za ciepło, to najważniejsze, że bez opadów. W ubiegłych latach Festiwal Światła, bo tak popularnie nazywamy tę imprezę, odbywał się głównie na ulicy Piotrkowskiej w stronę Parku Staromiejskiego, czyli Parku Śledzia. W tym roku główne miejsca pokazów to tradycyjnie już Piotrkowska oraz EC1, kościół na rogu Tuwima/Sienkiewicza oraz boczne uliczki odchodzące od Piotrkowskiej.
I ja tam byłam, zdjęcia robiłam, a co zobaczyłam, to na blogu zamieściłam 😀
(filmy będą deczko później 😉 )

32 myśli nt. „Light Move Festival – Łódź 2015

  1. Muszę przyznać, że tego typu imprezy robią na żywo takie wrażenie, że nie da się tego oddać za pomocą tekstu i zdjęć. Nie mniej – świetnie prowadzony blog, dobrze że powstają takie miejsca 🙂

    Polubione przez 2 ludzi

Co o tym myślisz?

