Rubinowy świt

on

Grzebień lasu przeczesał czerwień świtu..
I zostawił na niebie rubinowe ślady..
Widział kto kiedy takie brewerie?


Szkoda, że zdjęcia zrobiłam przez niezbyt czystą szybę w pociągu, ale nie miałam wyboru 😉

23 Comments Add yours

  1. Wichrowe108 pisze:

    Piękne niebo. Nie ma co spekulować czy na dobrą pogodę, czy na wiatr… Ważny jest tylko nasz zachwyt. I oby jak najwięcej takich zachwytów miał każdy z nas…

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Potraktowałam ten widok jako prezent imieninowy od Natury 🙂 Ona wie, co lubię.. 🙂

      Polubienie

  2. dorotanna pisze:

    Po takim świcie dzień musi być udany 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      I taki był 🙂

      Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Najpiękniejsze obrazy tworzy sama natura.. 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  3. Kaaisa pisze:

    Och, ależ cudnie! Zachwyciłam się…
    P.S. Widział ktoś kiedyś czyste okna w pociągu? Ja jeszcze nie miałam przyjemności 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Ja też nie 🙂 Dlatego, gdy kiedyś takie zobaczę, to nie uwierzę, póki nie dotknę 🙂 🙂 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  4. zjedz_mnie pisze:

    Przecudne te brewerie:) I na marginesie, wcale nie widać, że szyba brudna:)

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      🙂
      Na innych zdjęciach widać było paskudne zacieki, te są w miarę OK 🙂

      Polubienie

  5. cichosza pisze:

    piękne te rubiny !

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Tak 🙂 Dawno takich nie widziałam 🙂

      Polubienie

  6. Goldi-dla Ciebie specjalnie to niebo „zapłonęło”, u mnie jakieś takie szare i pospolite 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      A może pomogą staromodne różowe okulary..? 🙂

      Polubienie

  7. Takie widok aż prosi o wydruk w wielkim formacie. Super zdjęcia.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Zamieściłam niewiele zdjęć, ale naklikałam ich z 5 razy tyle 😉

      Polubienie

  8. krogulec14 pisze:

    Ja nie widziałem. Ale nie ukrywam, że mi się podoba 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Długo to nie trwało, pewnie się akurat odwróciłeś od okna 😉

      Polubienie

  9. bagienny pisze:

    Czerwony świt… hmm i jeszcze brak na horyzoncie Patricka Swayze ;]

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      O, dobrze, ze przypomniałeś mi ten film 🙂 Może przypomnę go sobie gdzieś online..

      Polubienie

  10. jak na zdjęcia z pociągu, to są rewelacyjne!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dziękuję 🙂 To ogromna przyjemnosć usłyszeć takie słowa od wytrawnego podróżnika 😀

      Polubione przez 1 osoba

      1. to ja dziękuję! 🙂

        Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

