Wygrałam!!

Wygrałam wspaniałą nagrodę!! 🙂 Jakiś czas temu brałam udział w konkursie na blogu Na Litwie i zapomniałam zupełnie o tym. Aż do czasu, gdy Delfina ogłosiła wyniki i okazało się, że wśród nagrodzonych szczęśliwców i ja też jestem 🙂
Właśnie dotarła do mnie nagroda i bardzo, ale to bardzo za nią dziękuję!! 🙂 Słownik jest wspaniały i na pewno się przyda 🙂

Jeśli jeszcze nie znacie strony o Litwie, to koniecznie powinniście nadrobić zaległości! Litwa to nie tylko Wilno, to niesamowicie piękne zakątki, o których Delfina opowiada z pasją 🙂
ADSC03748

30 myśli nt. „Wygrałam!!

  1. To prawda. Delfina robi kawał dobrej roboty. Wilno jest cudowne. Każdy kraj ma swoje bogactwa. Dobrze, kiedy znajdzie się osoba, która o nich mówi. 😉

    Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

