Liebster Award – discover new blogs! (2)

Luke nominował mnie do zabawy Liebster Award już jakiś czas temu, ale dopiero teraz mogę odpowiedzieć na zadane pytania, co niniejszym z przyjemnością czynię 🙂
Zasady są znane, a jeśli ktoś chciałby je sobie przypomnieć, można zerknąć TU.
nominacja

 

 

 

 

 

 

Pytania Łukasza:

  1. Podróże dalekie, bliskie, czy podróżom mówisz „nie”?
    Życie jest żeglowaniem, a podróżą każda miłość jest – ale tak bardziej serio – uwielbiam podróżować, czy to daleko, czy blisko, zawsze mnie to ekscytuje 🙂
  2. Zainteresowania, których się wstydzisz.
    Trudno powiedzieć, nic mi nie przychodzi teraz do głowy 😉
  3. Potrawa, którą polecasz szczególnie.
    Jesienią będzie to zupa dyniowa, ale wiem, że nie każdy to lubi.
  4. Co robisz, gdy dopada Cię jesienna chandra?
    Oglądam zdjęcia z odbytych podróży. Chandra mija niezauważalnie.. 😉
  5. Ulubiona książka.
    J.R.R. Tolkien – „Władca Pierścieni”
  6. „Najbardziej nie lubię…”.
    Chamstwa, obłudy, okrucieństwa, obietnic bez pokrycia.. Przede wszystkim to mi przeszkadza.
  7. Piosenka, która mogłaby stanowić Twój „soundtrack życia”.
    „Zobacz, jak pięknie” Miry Kubasińskiej i After Blues 😉
  8. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś po wygranej szóstce w „totka”?
    Ha! 😉 Poutykałabym różne „dziury” w budżetach bliskich osób i naszym domowym, sporą część przeznaczyłabym na bezdomne, porzucone zwierzęta.
  9. Jak tworzenie bloga wpływa na Twoje życie?
    Blog jest takim „moim miejscem”, gdzie pokazuję migawki z podróży lub to, co ciekawego zauważyłam w najbliższym otoczeniu. I nawet, jeśli nie pisuję teraz często i regularnie, to nie wyobrażam sobie, bym nie miała swojego bloga 🙂
  10. Najlepsza i najgorsza cecha Twojego charakteru.
    Życzliwość – przewrażliwienie.
  11. Jakie byłoby jedno Twoje pytanie do mnie? (przy okazji zostaw je, proszę, w komentarzu)
    Piszesz na swoim blogu, że lubisz taniec. Zatem czy chciałbyś tańczyć zawodowo?

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, za zabawę i za cierpliwość 🙂

Dodane 05.12.2015

Zostałam niedawno nominowana do Liebster przez Przekraczajacgranice .
Cieszę się, że znalazłam się w nominowanej 11-ce, bo to oznacza, że mój blog stanowi dla Czytelników jakąś wartość. Dziękuję 🙂
A to pytania od Przekraczajacgranice:

1. Co spowodowało, że prowadzisz bloga?
Wszystko zaczęło się wiele lat temu od Bloxa 😉 Znajomi zaczęli prowadzić blogi, spodobało mi się to i pomyślałam, że spróbuję 😉
I tak trwa to już 10-ty rok.
2. Gdyby koszty, ani czas nie były żadnym ograniczeniem gdzie byś się wybrał/a?
Może w podróż kosmiczną, by zobaczyć Ziemię z innej perspektywy?
Może śladami antycznych cywilizacji..?
3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa i czy znasz na pamięć przepis na nią?
Mam wiele ulubionych, ale ostatnio najbardziej lubię zupę dyniową 🙂 Przepis, oczywiście, w głowie 🙂
4. Niedługo święta, czas prezentów, co byś chciał/a dostać pod choinkę?
Nie mam jakichś materialnych potrzeb. Wszystko mnie ucieszy, co dane będzie z serca.
5. Co najbardziej motywuje Cię do pracy?
Hmm.. Pewnie to, że to, co robię ma sens, że jest przydatne dla kogoś.
6. A co wręcz przeciwnie – zniechęca?
Potrafię sobie radzić ze zniechęceniem 😉
7. Co wolisz góry, czy morze?
Nadmorskie góry 😀
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Kiedyś napisałam, ze chciałabym, by świat był w harmonii, a ludzie kierowali się miłością i prawdą.
9. Kto Cię inspiruje i dlaczego?
Mysliciele XX wieku i jeden taki sprzed 2 tys. lat 😉
10. Jaka książka została Ci w pamięci najdłużej?
J.R.R. Tolkien – „Władca Pierścieni”.
11. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej ulubionej, bo lubię muzykę, towarzyszy mi na każdym kroku. Ale lubię „Zobacz, jak pięknie” Miry Kubasińskiej.

7 myśli nt. „Liebster Award – discover new blogs! (2)

    • Dziękuję Krzysiu za głos! Dałeś go w pięknej sprawie, bo Karpaty warte są, by o nich tak pięknie śpiewać 🙂
      Nie wiedziałam, ze to film niepubliczny. Ale gdy znany jest adres, to kazdy może do niego trafić.
      Pozdrawiam 🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

