Poslušně hlásím, że już po Świętach, można zrzucać oponki ;)

on

Po Świętach, wiadomo, człowiek nieco wrzucił sobie w boczki. Żeby jednak nie było z tym problemu, trzeba nieco wydatkować energii. Koty mają na to swoje sposoby 🙂 Zobaczcie, jakie 🙂

39 Comments Add yours

  1. Wichrowe108 pisze:

    Ano myślę, że nie mogło się nic cudowniejszego zdarzyć jak dodatkowy dzień wolny po świętach. Wszyscy mieli czas na przemyślenia, że jeżeli zgrzeszyli jadłem, to pora na dłuuugi spacer i herbatkę ziołową zamiast dojadania resztek. No i ja tego się trzymałem. Resztkami starałem się wzgardzić, na spacer się wybrałem. Cudów nie zdziałałem, bo te świąteczne resztki kusiły i kusiły, ale pies przynajmniej wybiegał się za wszystkie czasy…

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Słusznie. Resztkami trzeba gardzić 😉 Jak to gdzieś widziałam: „Przed świętami – nie jedz, to na święta! Po świętach – zjedz jeszcze kawałek..!” Tak to się, niestety, dzieje. Dodatkowy wolny dzień po świętach był też okazją do spotkań i do biesiadowania, ale rozsądek nakazywał już powiedzieć stanowczo: dość! Dobrze, że macie piesię, ona zawsze wyciągnie na spacer 🙂

      Polubienie

  2. anroworld pisze:

    Cute, so cute!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Yeah.. 🙂 Cute and delightful 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  3. Kill Bill pisze:

    Ja pořad jsem hubenej! Krasne kočky.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      I tak trzymaj – bezoponkowo 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  4. dorotanna pisze:

    Odnosze wrażenie, że przy tych kotach nie można narzekać na nudę 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Jest tak, jak mówisz, zero nudy, ciągle jakieś niespodzianki. I zachwyt, nieustanny zachwyt małymi pysiami.. 🙂

      Polubione przez 1 osoba

      1. wiewioorka pisze:

        Brykaja a brykają. Pieknie i radosnie. 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        1. goldenbrown pisze:

          Widać, że zdrowe i zadowolone 🙂

          Polubienie

          1. wiewioorka pisze:

            Szczęsliwy kociak, to dobra Pani. Nie wiem jak sobie radzisz z nimi Goldi? Ja juz psikam;))
            Uczulenia na koty staja sie zmorą, a szkoda, bo dawniej przytulalo sie 6 katow na raz.:)

            Polubione przez 1 osoba

            1. wiewioorka pisze:

              Sorki, kotów;)
              To chyba nie moj dzień na kociaki.:)) Ściskam:)

              Polubione przez 1 osoba

              1. goldenbrown pisze:

                🙂 Ściskam Noworocznie 🙂

                Polubienie

            2. goldenbrown pisze:

              Nie mam z tym problemy, Wioorko, nie jestem uczulona na koty. To są kotki sąsiadów, opiekowaliśmy się nimi przez tydzień. Słodkie maluchy, do przytulania 🙂

              Polubienie

              1. wiewioorka pisze:

                Jak dobrze mieć sasiada:)

                Polubione przez 1 osoba

                1. goldenbrown pisze:

                  Zdecydowanie tak 😀 Pod względem opieki nad zwierzętami, czy podlewaniem kwiatów trafiliśmy idealnie! 🙂

                  Polubienie

  5. cichosza pisze:

    koty są niezrównane w swoich wybrykach 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      I jakie pomysłowe 🙂

      Polubienie

  6. Grand Mader pisze:

    2,5 godziny spaceru po polach… Piękne, mimo braku śniegu. arny, kozły,z zające, psy i konie. Mała Dziewczynka odbiegała tak daleko… 🙂 No i witaminka d3 ze słońca!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Najlepiej spędzony czas! Bycie razem, wspólne podziwianie przyrody.. Zdecydowanie spacer dla zdrowia! 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  7. Są niesamowite! 😀

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      To prawda 🙂 Wczoraj obsiadły mnie i wymruczały 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  8. Asenata pisze:

    W kotach zawsze dużo energii jest.Chociaż znałam kiedyś jednego lenia,którego nic nie było w stanie zmobilizować do ruchu 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Małe koty są ruchliwe, wszędzie ich pełno. Gdy dorosną, wchodzą na inny poziom energetyczny 😉 ładują swoje akumulatory 20 godzin na dobę, a resztę spędzają na jedzeniu i toalecie 😉

      Polubienie

      1. wiewioorka pisze:

        Mruczanki pieszczoszki:)

        Polubione przez 1 osoba

  9. andipab pisze:

    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Wzajemnie! 🙂 Szczęścia, zdrowia w 2016 Roku! 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  10. krogulec14 pisze:

    Mój Fred ma… znakomitą przemianę materii 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Tylko pozazdrościć 🙂 🙂

      Polubienie

  11. SABATOWKA pisze:

    U niektórych koty śpią, względnie obserwują, gdzie można się położyć.

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Taki to żywot kota poczciwego 😉

      Polubione przez 1 osoba

      1. wiewioorka pisze:

        Naucz je spiewać Goldi. Wugus nauczył Lu. No…. troszeczke przesadził, bo ” śpiewa 3 razy dnia”. 😉

        Polubione przez 1 osoba

        1. goldenbrown pisze:

          Wuguś jest cierpliwy i konsekwentny, a Lu pojętna 🙂 Kiedyś chciałam nauczyć koty, żeby się turlały na zawołanie, ale zrezygnowałam, one turlają się, kiedy same chcą, a moje prośby są im obojętne 😀

          Polubienie

  12. zjedz_mnie pisze:

    Kot swoje boczki już likwiduje, a my na spacer 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dobra rada 🙂 Spacer i NŻT 😉

      Polubienie

  13. Nie mam kota, nie mam chyba oponek, nie mam pamięci, by pamiętać czego jeszcze nie mam, to chyba dobrze?

    Polubienie

    1. goldenbrown pisze:

      Bardzo dobrze 🙂 Ważniejsze od tego, czego nie mamy jest to, co mamy. A mamy wciąż bardzo dużo 🙂 (oprócz lat, siwych włosów i doświadczenia 😉 )

      Polubienie

Co o tym myślisz?

