Rykarda Parasol

Rykarda Parasol to nie pseudonim ani nazwa zespołu, tak naprawdę nazywa się amerykańska wokalistka o europejskim rodowodzie (córka szwedzkiej emigrantki i polskiego Żyda ocalałego z Holocaustu).”
Spotkajmy się 7 maja o 20-ej w Wytwórni 🙂

17 myśli nt. „Rykarda Parasol

    • Przesłuchałam kilka dotychczasowych płyt Rykardy i zdecydowanie mogę stwierdzić, ze widać, a raczej słychać rozwój tej piosenkarki. Rykarda intryguje, nie tylko swoim nazwiskiem, ale przede wszystkim klimatem piosenek 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  1. Uwielbiam Rykardę. Kilka lat temu usłyszałam kawałek jej koncertu w Trójce, zaintrygowała mnie, pojechałam do Łodzi (!) na koncert. Tak pokochałam też Łódź, którą miałam wtedy okazję lepiej zwiedzić. Do dziś jej muzyka kojarzy mi się z tym miastem 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

