Magnolie zakwitają nocą

Wiosennych obserwacji ciąg dalszy…

(Dopisane 30.03.2016.)
Wystarczyła jedna noc i zobaczcie, jak wygląda dziś magnolia? 🙂

41 myśli nt. „Magnolie zakwitają nocą

        • No, bo jak to? Baloników nie kupili dzieciom? BALONIKÓW?! 😀 Pamiętam i ja swoje dawne „boje” o baloniki, ale zazwyczaj były to nieśmiałe prośby, które czaaaasem się spełniały 🙂
          Niedawno widziałam w Tesco scenkę pt. „nie kupię ci tego napoju”. Scenka była z efektami audiowizualnymi 😉

          Polubione przez 2 ludzi

          • Kiedyś dawno temu, kiedy wrocławskim ogrodem zoologicznym kierowali Gucwińscy i kiedy te błyszczące baloniki dopiero się pojawiły na rynku, Gucwiński mówił coś o handlu tym czymś przed wejściem do ogrodu. Mówił, że te błyszczące baloniki denerwują zwierzęta… Ciekawa jestem, czy bardziej niż dzieci, wrzeszczące, że nie dostały baloników 😉

            Polubione przez 1 osoba

                • Bardzo chciałabym, żeby ogrody zoologiczne w takiej formule, jak obecnie, zniknęły z krajobrazu. Może źle myślę, ale wydaje mi się, że ochronna i odtwórcza (gatunki) rola ZOO jest marginalna, a głównym celem jest komercja.

                  Polubione przez 1 osoba

                • Też bym tak chciała. Ponieważ wrocławskie ZOO swojego czasu było jedną z większych atrakcji to z okazji przyjazdu rodziny spoza Wroc. bywałam… i żal mi było patrzeć na te żółwie stłoczone jeden na drugim. Teraz podobno jest afrykarium czy coś w ten deseń, ale jeszcze nie byłam. Może jak się wybiorę to postaram się tam zabrać Dzieciaki i zobaczyć jak to działa, bo formuła chyba inna i zwierzęta więcej przestrzeni mają dla siebie.

                  Polubione przez 1 osoba

                • Wrocławskie ZOO i tak należy do największych w Polsce. Nasze łódzkie to stare, zatłoczone ZOO, ale też „idzie ku lepszemu”, bo buduje się orientarium 😉 Mam więc nadzieję, że zwierzęta dostaną trochę oddechu.

                  Polubione przez 1 osoba

  1. W pierwszy dzień świąt byliśmy w Śnieżycowym Jarze. Podziwialiśmy… 9 hektarów kwitnących śnieżyc! A w drodze do tego rezerwatu pomachała nam skrzydłami… kania ruda 😉

    Polubione przez 1 osoba

  2. U mnie też skubana zakwitła, kiedy nie patrzyłam. A jak mnie nie było dwa dni, jabłonie wypuściły listki i otworzyły pierwsze kwiaty. Wszystko dzieje się, gdy nie patrzymy. Nawet tulipany postanowiły w nocy z bladych pączków przeobrazić się w żółte wielkoludy. Serdeczności dla magnolii – mamy taką samą!

    Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

