W stronę słońca

Dziś, niestety, deszczowa sobota. Deszcz jest bardzo potrzebny roślinom, więc nie marudzę, niech pada 🙂
Ale stwierdziłam, że przyda się odrobina słońca, wyszperałam więc z domowego archiwum taką fotkę 🙂

AIMG_0890

42 myśli nt. „W stronę słońca

  1. Przydało sie Twoje słońce po 2 dniach ulew. Nie bede jęczeć, ale cały moj ogród kwiatowy wygląda jak menel, ( z pełnym szacunkiem dla meneli!) Foliak obroniony!! Dobrej nocy Goldi. Wuguś dziś świętuje.:))
    Na zachodzi błysk słońca, idzie lepsze, he,he – zimna Zośka jutro;))

    Polubione przez 1 osoba

    • Słonko jest na Wugusiowe świętowanie 🙂
      Zawsze idzie ku lepszemu, taka jest kolej rzeczy, bo nadzieja to to, co człowieka trzyma. Stąd moja nadzieja, ze plony na Wichrowych będą w tym roku szczególne 🙂

      Lubię to

  2. dotarłam do Twojego pięknego miasta… byłam na wystawie wzornictwa włókienniczego – polecam 🙂 no i na dziedziniec lusterkowych kamienic… dzięki za tego bakcyla… tak blisko 😉

    Polubione przez 1 osoba

    • Mam nadzieję, że żabom NIC się nie stało. W niektórych krajach są fajne znaki drogowe, typu: „Uwaga gęsi”. Na takie „żabie” nie trafiłam, ale to by było ciekawe 😉

      Lubię to

Co o tym myślisz?

