Prześwietlenie

Zachwyciła mnie wczoraj taka oto chmura. Wersja 1. w obiektywie Bluboo:chmura_swiatlo

I wersja 2. wg. Sony:aDSC09863

12 myśli nt. „Prześwietlenie

  1. To pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło, na to drugie nie zwróciłabym uwagi. A myślę, że i tak żadna fotografia nie odda tego, co Twoje oczy widziały… tak to już jest ze słońcem mocującym się z chmurami 🙂

    Polubione przez 2 ludzi

    • Trafiłaś w sedno – żadna fotografia nie odda wrażenia, jakiego doznałam oglądając ten spektakl. Różnica między zdjęciami wynika nie tylko z różnych obiektywów, ale dodatkowo zdjęcie soniakiem robiłam z jadącego samochodu, przez szybę 😉

      Polubione przez 2 ludzi

  2. Wrażenie mistyczne! W takich chwilach w pełni rozumiemy znaczenie słów: dech zapiera

    PS. Sorki za wklejony przypadkiem link, przeglądarka wyrzuciła mnie na aut i musiałem się ponownie logować 😉

    Polubione przez 2 ludzi

Co o tym myślisz?

