Wieczorna rzeka światła

Kiedyś Mieczysław Wojnicki śpiewał: „Nie dla mnie sznur samochodów, niech dalej jadą wprost przed siebie..”  A ja myślę sobie, „niech jadą, zrobię im kilka zdjęć” 🙂
W ciepłe jesienne wieczory lubię spoglądać z kładki nad trasą W-Z na płynącą rzekę świateł..

 

14 myśli nt. „Wieczorna rzeka światła

  1. Piękne! Zawsze mnie urzekały zdjęcia pokazujące światło w różnych ujęciach. Zainspirowałaś mnie – chyba pojadę poszukać w Bydgoszczy fajnych miejsc do fotografowania po zmierzchu :-)))
    Pozdrawiam serdecznie! Emilia

    Polubione przez 1 osoba

    • Cieszę się, że znalazłaś odrobinkę radości w tych zdjęciach i że pokusisz się też o interpretację miejskiej iluminacji 🙂 Wykorzystaj czas, póki aura (nam, fotomaniakom) sprzyja 🙂

      Polubione przez 1 osoba

    • Tak, lubię moją sonieczkę, daje mi dużo satysfakcji 🙂 Przyznam, że się do tych zdjęć aż tak nie przykładałam, bo akurat spotkaliśmy innego fotomaniaka i zaczęliśmy rozmowę o tym, owym i jeszcze tamtym.. 😀 A jeśli idzie o czas ekspozycji, to było 3, albo może i 4 sekundy..

      Lubię to

Co o tym myślisz?

