Złocista Pani

Przypomniał mi się baaardzo stary dowcip:
„Nauczycielka pyta dzieci, z czym im się kojarzy łyżka. Jasio wyrywa się do odpowiedzi i mówi:
– Z jesienią!
– Jasiu, jak to z jesienią??!
– No, bo je-się-nią..”
😀
A jak było dziś na spacerze w parku, możecie zobaczyć na fotkach. Na jednym z nich jest wiewiórka i zastanawiam się, czy to czarna, czy może ruda, ale farbowana..? 😉

30 myśli nt. „Złocista Pani

  1. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Ooo .. faktycznie dziś była u Ciebie Złota Jesień …
    widać piękne słoneczko .. u nas jednak go zabrakło ..
    tylko wiewióreczka schowała się w cieniu, dlatego w takim nieokreślonym kolorze he he …
    pozdrawiam 😊 😊 irek

    Polubione przez 2 ludzi

  2. W tym roku, 2 dni przed Dniem Zmarłych, drzewa obfitują w liście. Moje obserwacje są praktyczne, bo zbieram co roku liście na cmentarzu, który ma dużo drzew. Jesień w tym roku chyba nie jest krótsza, moja jedynie starsza…:-)

    Polubione przez 1 osoba

    • Świetnie, że porównujesz co roku kolejne jesienie. Byłam dziś na cmentarzach, zauważyłam to, co napisałeś, że wciąż jest dużo liści na drzewach. Jednak kolor ich jest jakby inny, mało jest w tym roku złocistości.. Pozdrawiam 🙂

      Lubię to

Co o tym myślisz?

