Beth Hart w Polsce!

Na taką chwilę czekałam od kilku lat – Beth Hart wystąpi znów na koncercie w Polsce!
„Zadziorna barwa głosu, rockowy życiorys i kreatywne podejście do tworzenia muzyki” – takie zdanie wyczytałam o Beth Hart, piosenkarce, o której zrobiło się głośno od 2012 roku, czyli, gdy „stuknęła” jej 40-ka 🙂 Jak widać, to, co najlepsze przydarza się po 40-ce 😀
Wpadła mi potem w ucho płyta Beth nagrana z Joe Bonamassą, no i ja też wpadłam 🙂 Lubię takie brzmienie, odpowiada mi barwa głosu piosenkarki, nastrój utworów, ich rytm i tonacja. Chciałam kiedyś posłuchać BH na żywo, ale nawet nie marzyłam, że wystąpi w Łodzi! 🙂
To będą tylko 2 koncerty w Polsce, które polecam wszystkim, którzy kochają mieszankę bluesa i rocka: 16.07.2017r. w Łodzi, w „Wytwórni” i  18.07.2017r. w Katowicach. Oczywiście, wybieram się na spotkanie z Beth, bilet już kupiony 😀
Lato’2017 będzie z pewnością gorące, właśnie za sprawą Beth Hart 🙂 ❤

2 myśli nt. „Beth Hart w Polsce!

Co o tym myślisz?

