Biała ćma

on

Na lustrze przysiadła ogromna biała ćma. Udało się ją upolować obiektywem, gdy pięknie się zaprezentowała na tafli lustra. Próbowałam zgadnąć, co to za ćma, ale w Polsce żyje ponad 3000 gatunków motyli, dlatego zrezygnowałam z poszukiwań, bo odmian w obrębie jednego gatunku może być aż kilkaset.

Przypomniał mi się bardzo stary dowcip:
„- Zabiłem siedem ćmów.
– Ciem!
– Kapciem.”

19 Comments Add yours

  1. Piękna ta ćma…taka bialutka, uroczysta 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Piękna 🙂 Takiej dużej białej chyba nigdy nie widziałam.

      Polubione przez 1 osoba

      1. Ja też nie widziałam. Ta jest wyjątkowo piękna!

        Polubione przez 1 osoba

        1. goldenbrown pisze:

          Ćma, niczym księżniczka, była zajęta przeglądaniem się w lustrze i podziwianiem własnej urody, nie zauważyła więc obiektywu 🙂 Cieszę się, że mojemu mężowi udało się ją sfotografować 🙂

          Polubienie

          1. wiewioorka pisze:

            Piekna. Zdjęcie wyjatkowe, bo widoczna z 2 stron.:)

            Polubione przez 1 osoba

            1. goldenbrown pisze:

              Dziękuję 🙂 To mój mąż uchwycił ćmę u siebie w pracy 🙂

              Polubienie

  2. dorotanna pisze:

    Bardzo urodziwa ćma 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      W pewnym sensie biała dama 🙂

      Polubione przez 1 osoba

      1. dorotanna pisze:

        Tak, to określenie bardzo do niej pasuje 🙂

        Polubione przez 1 osoba

  3. rudablondynka pisze:

    To chyba jakaś gwiazda co lubi się przeglądać w lustrze 😀

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Zdecydowanie gwiazda, zgadzam się 🙂

      Polubione przez 1 osoba

  4. cichosza pisze:

    mnie osobiście ćmy się nie podobają bo jakąś złą energię mają 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Możliwe, możliwe… Ale kto je tam wie, jaką mają energię.. 😉

      Polubienie

  5. Wichrowe108 pisze:

    Taka elegancka, że musi być miastowa

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      A może to ukryta księżniczka drahimska? 😉

      Polubienie

  6. wiewioorka pisze:

    Ksiezniczka przed balem spoglada w lustro i szepcze: lustereczko powiedz przecie…

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Jeszcze są księżniczki na świecie… 😉

      Polubienie

  7. snieznasowa pisze:

    Piękne ujęcie pięknej ćmy! a może trzeba by powiedzieć ciem 😀

    Polubione przez 1 osoba

    1. goldenbrown pisze:

      Dobrze, że nie była płochliwa, tylko pozwoliła na sesję zdjęciową 😉

      Polubione przez 1 osoba

Co o tym myślisz?

