13 myśli w temacie “Double Tree i kreskówki na niebie

  1. wiewioorka 14/05/2016 / 19:08

    Wuguś ustawicznie sledzi przeloty. Ja takze lubię te kreski na niebie. Jakoś tak zwyczajnie tłumaczą mi, ze palenie czarownic nie ma juz miejsca.
    Ściskam ciepło. :))

    Polubione przez 1 osoba

    • goldenbrown 14/05/2016 / 19:17

      Niebo zawsze pociągało ludzi. W różnym sensie 😉 Lubię zadzierać głowę i gapić się na chmury, na samoloty, na gwiazdy.. Jakiś atawizm, czy tylko chęć dowiedzenia się, co też tam daleko jest..? 😉
      Posyłam uściski i pozdrowienia 🙂

      Polubienie

    • goldenbrown 15/05/2016 / 18:49

      Kto wie, co się tam działo „na wysokości”? Może namówili pilota, do zmiany kursu? 😉

      Polubienie

  2. Alice 16/05/2016 / 18:37

    A wiesz… ja w letnie dnie uwielbiam położyć się na trawie i obserwować niebo. Kiedy byłam dzieckiem to leżąc tak na trawie i wpatrując się w to, co widzę na niebie wymyślałam różne niestworzone historie:-)

    Polubione przez 1 osoba

    • goldenbrown 16/05/2016 / 19:17

      Masz zatem szczęście, że wciąż możesz leżeć na trawie i wypatrywać gwiazd nocą, czy obserwować chmury w dzień.. 🙂 Pozazdrościć 🙂

      Polubienie

Co o tym myślisz?